Zo nu eerst maar even in Wordpad getypt want direct op het forum ben ik mijn tekst nu al een paar keer kwijtgeraakt.
Michel,
1 FESX expireert de 3e vrijdag!
Normaal gesproken schakel ik 2 tot 3 dagen voor expiratie over wanneer de liquiditeit voldoende is en de spread 1 punt. De meesten rollen in deze periode door. Als je een systeem hebt dat regelmatig langer in de markt zit dan 3 dagen moet je ?eerder overschakelen.
2 Wat de RRR is weet ik niet. Ik ben gewend systeempjes zoveel mogelijk te testen in Wallstreet en in Vestics. De laatste tijd is er nogal wat divergentie
. Ik laat de signalen dan ook uit Wallstreet komen en ik heb daar geen futures-feed.
3 Ik heb sinds kort de boel weer volkomen omgegooid (voortschrijdend inzicht, hoop ik) en draai nu 2 movingaveragecrossovers en het dynamisch breakoutsysteem.
Michel, zou jij mij de code van jouw DynBreakOutSysteem willen geven? De codes, die ik van belbel, Ahrens en het forum hier heb, krijg in vestics niet draaiend. Er is een enorm verschil in resultaat met die in Wallstreet. Ik kan dan e.e.a. afchecken. ?
m vr gr Bert