Sintax Buy Tomorrow at

Vragen en suggesties over Vesticode

Moderator: Perry

Sintax Buy Tomorrow at

Berichtdoor Jan Slag » vr 09 nov 2007, 21:39

Ik maak nu gebruik van de functie 'buy tomorrow at' en 'sell tomorrow at'.
Dat werkt goed, echter als de koers morgen niet wordt gehaald dan moet het overmorgen of daarna ook nog gebeuren tenzij ik dit zelf annuleer.
Weet iemand of dit mogelijk is?
Jan Slag
 
Berichten: 9
Geregistreerd op: zo 12 okt 2003, 15:28
Woonplaats: Goor

Berichtdoor Pierre » za 10 nov 2007, 0:01

Hallo Jan,

Je moet de order gewoon elke dag (of elke bar in een intradag grafiek) herhalen. Dus volgens de redenatie: "als je wilt dat er in de volgende bar op een bepaalde koers gekocht of verkocht wordt, dan moet je dat in de bar er voor zeggen".

Overigens is de door jou gebruikte term "buy tomorrow at ..." een verouderde vorm van EasyLanguage uit het TradeStation-4 tijdperk. Vanaf TradeStation-5 (TradeStation 2000i) is deze vervangen door de term "buy next bar at ...". Het verwarrende is nu dat de oude vorm "buy tomorrow at..." nog wel oogluikend toegelaten wordt, maar geinterpreteerd wordt als "buy next bar at...". De order geldt dus alleen voor de volgende bar en niet voor "tomorrow". In een daggarfiek is de volgende bar uiteraard ook "tomorrow", maar in intradaggrafieken is het gebruik van "tomorrow" zeer verwarrend omdat het dus "next bar" is en dat is het volgende kwartier of de volgende 5 minuten, afhankelijk van de interval van de grafiek. Mijn advies is dan ook om altijd "next bar" te gebruiken en de term "tomorrow" niet meer te gebruiken omdat deze verwarrend is.

vr. groeten,
Pierre dolmans
Vestics Helpdesk
Pierre
 
Berichten: 412
Geregistreerd op: di 02 okt 2001, 9:46
Woonplaats: Leerdam


Keer terug naar Vesticode

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten

cron