links naar Easylanguage codes

Vragen en suggesties over Vesticode

Moderator: Perry

links naar Easylanguage codes

Berichtdoor mvs » vr 29 jul 2005, 21:55

Hallo,

ik ben op dit forum een keer een link tegen gekomen in een tropic , die verwees naar een (ik meen) een poolse site. Daar stonden Easy Language codes die je zo kon kopieren. Ook in ander tropics kom je intressante links tegen.

'k Stel voor om deze links in 1 tropic te plaatsen, zodat ze makkelijk terug te vinden zijn.

Dus als jullie goede links hebben naar site waar EL codes staan. Zouden jullie die dan (ook) hier willen plaatsen.

Martin
mvs
 
Berichten: 64
Geregistreerd op: zo 08 jun 2003, 14:05
Woonplaats: Bergambacht z-h

Berichtdoor predictor stick » za 06 aug 2005, 11:56

Hallo Martin,

ik denk dat je topic bedoelt ipv tropic...

maar de poolse site waar je naar verwees is denk ik :

http://trader.online.pl/

verder kom je echt alles tegen wat je wil als je specifiek gaat zoeken met google.

dus niet "easylanguage + indicator"

maar bv ; " aroon + easylanguage " of een andere, wat minder gebruikte indicator.
De sites die dan over het scherm rollen bevatten een schat aan informatie.

succes

Predictor Stick

ps : als iemand code heeft die automatisch trendlijnen trekt hoor ik het graag ( die kom je wel eens tegen in forums met easylanguage )
predictor stick
 
Berichten: 13
Geregistreerd op: za 16 apr 2005, 14:20
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: links naar Easylanguage codes

Berichtdoor FT79 » zo 07 aug 2005, 19:08

mvs schreef:Hallo,

ik ben op dit forum een keer een link tegen gekomen in een tropic , die verwees naar een (ik meen) een poolse site. Daar stonden Easy Language codes die je zo kon kopieren. Ook in ander tropics kom je intressante links tegen.

'k Stel voor om deze links in 1 tropic te plaatsen, zodat ze makkelijk terug te vinden zijn.

Dus als jullie goede links hebben naar site waar EL codes staan. Zouden jullie die dan (ook) hier willen plaatsen.

Martin



http://klub.chip.pl/tsfp/t-0-tytulowa-a.html

kom je meteen in de index
FT79
 
Berichten: 13
Geregistreerd op: di 22 feb 2005, 23:54


Keer terug naar Vesticode

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten

cron