TimeFrames - Meerdere TimeFrames Mogelijk?

Vragen en suggesties over Vesticode

Moderator: Perry

TimeFrames - Meerdere TimeFrames Mogelijk?

Berichtdoor ruudp » do 02 jan 2003, 10:28

Hallo,

De meesten van jullie zijn wellicht bekend met het Triple Screen systeem van Alexander Elder. Het lijkt mij leuk om dit systeem in Vestics te bouwen puur ter lering en vermaeck.

Nu kan ik standaard in Vestics niets vinden voor meerdere TimeFrames (in Tradestation schijnt dat wel te zitten), maar denk het wel te kunnen bouwen. Voor Metastock (ondersteund ook geen meerdere timeframes) ben ik daar ook druk mee bezig geweest en dat is gelukt. Zie oa de discussie op http://www.stockcentral.com.au/forum/ma ... 00654.html .

Mijn vragen zijn:
- Zijn er Vestics gebruikers die geintresseerd zijn in systemen met meerdere TimeFrames?
- Zijn er Vestics gebruikers die al iets uitgezocht hebben, zodat ik het wiel niet opnieuw hoef uit te vinden?
ruudp
 
Berichten: 9
Geregistreerd op: do 21 feb 2002, 17:43

TimeFrames

Berichtdoor JVerv » za 04 jan 2003, 23:00

Ja. ik ben geinteresseerd in meerdere timeframes per fonds die 'gekoppeld' kunnen rouleren. Ook mooi is de geintegreerde multitimeframe oplossing zoals die in het pakket 'fibonaccitrader' werkt Ik zou echter niet weten hoe je zoiets moet realiseren in Vestics.
JVerv
 
Berichten: 22
Geregistreerd op: ma 11 nov 2002, 20:26

TimeFrames

Berichtdoor Pierre » zo 05 jan 2003, 11:36

Hallo Ruudp, JVerv,

Helaas is het op dit moment nog niet mogelijk om in Vestics meerdere time-frames in ??n grafiek te combineren. Het is wel de bedoeling dat deze mogelijkheid wordt toegevoegd, maar ik kan nog niet zeggen op welke termijn dat is.
Pierre
 
Berichten: 412
Geregistreerd op: di 02 okt 2001, 9:46
Woonplaats: Leerdam

TimeFrames

Berichtdoor carlos » zo 05 jan 2003, 11:40

Pierre,

Ik heb reeds begrepen dat je bezig bent om de mogelijkheid toe te voegen in vestics, om schermen in een tabblad te kunnen koppelen.
Daarmee kan je ook deze vraag mee oplossen.
Is er reeds zicht op waneer we hier iets over kunnen verwachten???

Mvg
Carl
carl
carlos
 
Berichten: 9
Geregistreerd op: do 12 dec 2002, 23:41
Woonplaats: zandvoort

TimeFrames

Berichtdoor Pierre » zo 05 jan 2003, 12:06

Hoi Carlos,

Dat is niet helemaal hetzelfde. Je kunt dan wel visueel tripple screen trading doen, maar niet geautomatiseerd.

Wat je vraag betreft omtrend de datum... ik kan dat op dit moment nog niet helemaal overzien. Laten we hopen spoedig want het is wel een hele mooie functionaliteit.
Pierre
 
Berichten: 412
Geregistreerd op: di 02 okt 2001, 9:46
Woonplaats: Leerdam

TimeFrames

Berichtdoor ruudp » zo 05 jan 2003, 22:28

Quote: from Pierre on 11:36 am op 5,jan. 2003
Hallo Ruudp, JVerv,

Helaas is het op dit moment nog niet mogelijk om in Vestics meerdere time-frames in ??n grafiek te combineren. Het is wel de bedoeling dat deze mogelijkheid wordt toegevoegd, maar ik kan nog niet zeggen op welke termijn dat is.

Goed nieuws dat er uberhaupt aan gewerkt wordt. Het lijkt mij nog belangrijker dat het in Vesticode komt, of dat de standaard indicatoren zodanig ingesteld kunnen worden dat ze timeframes naar keuze aan kunnen. Het belangrijkste is het automatisch genereren van signalen.

Tevens heb ik veel contact gehad met Frank Vlug over dit onderwerp. Hij geeft aan dat het niet strikt noodzakelijk is om in verschillende time-frames te werken. Wanneer er een goede LT trendindicator op EOD basis gemaakt kan worden dan bereikt men hetzelfde.
ruudp
 
Berichten: 9
Geregistreerd op: do 21 feb 2002, 17:43

TimeFrames

Berichtdoor GMe » zo 05 jan 2003, 22:41

Nu wil ik als zijn LT indicator op EOD basis positief is met een kwartiersysteem alleen de longsignalen opvolgen.
Hoe lost Frank Vlug dat op?
GMe
 
Berichten: 145
Geregistreerd op: zo 07 okt 2001, 16:16


Keer terug naar Vesticode

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten

cron