handelsystemen, Vestics en Excel

Vragen en suggesties over handelssystemen en indicatoren

Moderator: Perry

handelsystemen, Vestics en Excel

Berichtdoor hagewij » za 22 nov 2003, 13:49

Hallo,

Zoals waarschijnlijk bekend is het nu ook mogelijk om in "Wall Street Professional" zelf handelssystemen te bouwen. De manier waarop dit kan is met "Excel van Microsoft". Mijn vraag is nu : Stel dat iemand mij een handelssysteem opstuurt / e-mailt wat degene in Excel gebouwd heeft (en eigenlijk gebouwd heeft voor Walls Street Professional). Kan ik dit handelsysteem dan ook in Vestics importeren en er in Vestics mee aan de slag gaan ? Zo ja, hoe dan en welke stappen moet ik hiervoor onderenemen ?

Alvast bedankt !

Met vriendelijke groeten,

Andree
hagewij
 
Berichten: 8
Geregistreerd op: ma 23 sep 2002, 20:21

handelsystemen, Vestics en Excel

Berichtdoor walter » za 22 nov 2003, 20:16

Wallstreet kent geen programmeertaal (Easy Language of Vesticode) zoals Vestics, en dat maakt Vestics in mijn ogen veel krachtiger!

Je kan de Excel formules omzetten in Vesticode, echt slim is dit niet. Het is beter om te kijken naar het systeem en dat om te zetten.
walter
 
Berichten: 135
Geregistreerd op: do 15 mei 2003, 15:26
Woonplaats: delft

handelsystemen, Vestics en Excel

Berichtdoor hagewij » za 22 nov 2003, 22:04

Jammer dat het niet eenvoudiger kan. Evengoed toch bedankt, Walter, voor je reactie. Ik zal je tips opvolgen en hoop dat het mij gaat lukken.
hagewij
 
Berichten: 8
Geregistreerd op: ma 23 sep 2002, 20:21

handelsystemen, Vestics en Excel

Berichtdoor Robert » zo 23 nov 2003, 18:16

Walter, in Excel kan je ook programmeren in VBA. Maar voor mijn systemen ?is standaard Excel genoeg. Programmeren (wel gehad op school) is voor mij al weer lang geleden (variabelen declareren en dat gedoe). Excel is uitontwikkeld en stabiel. Voor mij krachtig genoeg!
Robert
 
Berichten: 7
Geregistreerd op: di 13 nov 2001, 19:46


Keer terug naar Handelssystemen + Indicatoren

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten

cron