Meerdere fondsen in portefeuille - Meerdere fondsen via hand

Vragen en suggesties over handelssystemen en indicatoren

Moderator: Perry

Meerdere fondsen in portefeuille - Meerdere fondsen via hand

Berichtdoor artisan » za 08 nov 2003, 23:33

Kan iemand mij helpen hoe ik via ??n en hetzelfde handelssysteem van meerdere fondsen aan- en verkoopsignalen automatisch in ??n portefeuille krijg ?? Voor ??n fonds lukt het me wel, maar voor een lijst met fondsen (bijv. de AEX-fondsen) krijg ik alleen die signalen van dat fonds dat in de grafiek staat, die geactiveerd is.
artisan
 
Berichten: 12
Geregistreerd op: zo 11 aug 2002, 14:05

Meerdere fondsen in portefeuille

Berichtdoor JOHAN M » zo 09 nov 2003, 12:43

Hallo

Gewoon een neiuw venster open voor ieder fonds en natuurlijk een money-management toevoegen om aan te geven in welke portefeuille ?het wenst te zien.

Johan M
JOHAN M
 
Berichten: 16
Geregistreerd op: zo 07 sep 2003, 8:13

Meerdere fondsen in portefeuille

Berichtdoor artisan » zo 09 nov 2003, 13:33

Johan, dat werkt bij mij niet. Wanneer ik een nieuw venster open wordt het fonds pas in de portefeuille opgenomen nadat ik de grafiek ververst heb. De overige fondsen zijn dan echter uit de portefeuille verdwenen. Via money-management heb ik wel alle fondsen naar een en dezelde portefeuille gekoppeld.
artisan
 
Berichten: 12
Geregistreerd op: zo 11 aug 2002, 14:05

Meerdere fondsen in portefeuille

Berichtdoor fro » ma 01 dec 2003, 1:07

Aha! Ik heb exact hetzelfde. Dit zou toch niet een bug in Vestics zijn?

Pierre! Help!
fro
 
Berichten: 9
Geregistreerd op: zo 21 okt 2001, 21:42
Woonplaats: Almere

Meerdere fondsen in portefeuille

Berichtdoor Fons » ma 01 dec 2003, 14:34

Hallo,

Ik ben ook tegen dit probleem aangelopen. Na veel uitproberen moet ik ook concluderen dat het niet mogelijk is om een handelssysteem op een serie aandelen toe te passen via een portefeuille, wat ik erg jammer vind.

De oplossing met meerdere vensters ga ik nog uitproberen. Ik denk wel dat het kan werken als je per venster een aparte vrije grafiek maakt met een aparte geautomatiseerde portefeuille, dus eigenlijk een portefeuille per aandeel. Ieder venster is echter wel een programma dus als je veel aandelen wilt volgen kan het wel invloed hebben op je systeem, zeker als je een oude versie van Windows gebruikt. Bovendien is het de vraag of het dan erg handig werkt.

Als aanvulling wil ik proberen vanuit een apart venster een lijstje te prduceren met de handelssignalen zodat ik weet welke aandelen een signaal gegeven hebben. Dan hoef ik niet steeds al die grafieken af te lopen.

Ben jij inmiddels al verder gekomen? Als dat zo is heb je dan nog een goede tip?

Groeten,

Fons
Fons
 
Berichten: 2
Geregistreerd op: zo 23 nov 2003, 13:10

Meerdere fondsen in portefeuille

Berichtdoor Pierre » ma 01 dec 2003, 16:20

Hallo Artisan en anderen,

Het is momenteel NIET mogelijk om een handelssysteem te maken dat op meerdere fondsen werkt.

Het is wel de bedoeling dat dit ooit komt maar er is nog geen planning wanneer dat het geval zal zijn.
Pierre
 
Berichten: 412
Geregistreerd op: di 02 okt 2001, 9:46
Woonplaats: Leerdam


Keer terug naar Handelssystemen + Indicatoren

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten

cron