Mutiple time frames - t.b.v. inbouwen filter uit daggrafiek

Vragen en suggesties over handelssystemen en indicatoren

Moderator: Perry

Mutiple time frames - t.b.v. inbouwen filter uit daggrafiek

Berichtdoor Jacques » ma 30 jun 2003, 20:53

Een bestaand intraday handelssysteem wil ik gaan uitbreiden met een filter uit bijv. de daggrafiek.
Wie weet hier een truc voor? ?Is het bekend wanneer ?Vestics dit gaat ondersteunen?
Jacques
 
Berichten: 2
Geregistreerd op: di 05 feb 2002, 17:25

Mutiple time frames

Berichtdoor geert udema » za 12 jul 2003, 21:37

Je kunt het probleem ontlopen door binnen 1 tabblad de intradag- en de daggrafiek onder elkaar het halve scherm te geven. Je kunt dan visueel traden.
Maar het moet m.i. ook kunnen door binnen 1 grafiek een indicator aan te maken met de dagtrades en een system voor de intradagsituatie.
In je intradagsystem dan opnemen via een if statement dat de intradagtrades alleen maar mogen starten als bijv. ?Indicator.Marketposition = 1 ?
Succes, Geert
geert udema
 
Berichten: 114
Geregistreerd op: ma 31 dec 2001, 11:45

Mutiple time frames

Berichtdoor Jacques » vr 18 jul 2003, 17:38

Bedankt voor de tip Geert. Ik snap alleen niet wat je bedoelt met het aan maken v.e. indicator met de dagtrades. Deze dagtrades staan toch in een andere grafiek?
Verder had Pierre nog de tip om de indicator op basis van 34X de gewenste periode te gebruiken.
De indicatorwaarden wijken dan weliswaar af, maar de richting is dezelfde. "De truuk is dus om dezelfde informatie uit de kwartiergrafiek te halen die je anders uit de daggrafiek haalt".
Ik heb deze truuk nog niet uitgewerkt maar het lijkt me bruikbaar.
Jacques
Jacques
 
Berichten: 2
Geregistreerd op: di 05 feb 2002, 17:25


Keer terug naar Handelssystemen + Indicatoren

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten

cron