indicatoren bij daghandel - opties furures indicator AEX

Vragen en suggesties over handelssystemen en indicatoren

Moderator: Perry

indicatoren bij daghandel - opties furures indicator AEX

Berichtdoor hansch » zo 11 mei 2003, 15:41

Ik handel veel in opties en futures op de AEX index. Kan iemand mij vertellen hoe ik hierbij het beste vestics kan gebruiken. Welke indicatoren en met welke instelling.

Han
hansch
 
Berichten: 22
Geregistreerd op: zo 11 mei 2003, 15:30

indicatoren bij daghandel

Berichtdoor FM » zo 11 mei 2003, 19:29

Han,

Indicatoren is zeer persoonlijk, probeer in ieder geval het meegeleverde ROCEMA systeem eens. Werkt op kwartiesbasis en is geschikt voor futures.
Verder even op het forum in de zoekfunctie ROCEMA invoeren en je hebt alle informatie die je nodig hebt om morgen te kunnen starten.

succes,

Frans.
FM
 
Berichten: 113
Geregistreerd op: do 15 aug 2002, 12:58

indicatoren bij daghandel

Berichtdoor Mark Vink » ma 12 mei 2003, 7:41

Hallo Han,

Wil je gaan handelen op dagbasis of op de langere termijn? In Technische en Kwantitatieve Analyse (tijdschrift) van deze maand staat een artikel over daytradingtechnieken. Ik heb zelf een aantal boeken gekocht en het internet afgezocht dan kun je bekijken welke manier van handelen het beste bij je past en vaak zie je dat er ook indicatoren en systemen in vesticode bij staan. Ik hoor graag van je hoe het loopt, ik ben zelf namelijk ook nog niet zolang bezig dus misschien kunnen wel wat voor elkaar betekenen.

Succes
Mark
Mark Vink
 
Berichten: 38
Geregistreerd op: di 11 maart 2003, 11:17
Woonplaats: Doetinchem

indicatoren bij daghandel

Berichtdoor hansch » ma 12 mei 2003, 10:58

Dag Frans en Mark,
Bedankt voor jullie reactie. Aangezien jullie ervaring hebben met vestics, hoor ik graag wat jullie adviseren qua instellingen en layout van het venster. Ik wil graag intraday handelen in futures AEX. Wat zijn jullie ervaringen en resultaten. Ik hoop dat jullie mij even op weg kunnen helpen zodat ik later het kan optimaliseren op persoonlijke voorkeur. Hoe vaak wordt een positie ingenomen met Rocema trend.

groeten.
Han
hansch
 
Berichten: 22
Geregistreerd op: zo 11 mei 2003, 15:30

indicatoren bij daghandel

Berichtdoor Mark Vink » ma 12 mei 2003, 17:33

Hallo Han,

Zoals ik al schreef ben ik zelf ook net begonnen. Ik handel het rocematrend systeem (standaard) en dat geeft ?zo rond de honderd trades per jaar. Voor de korte termijn (intraday) ben ik me aan het voorbereiden maar op dit moment heb ik nog geen systeem gevonden wat bij me past.

Groeten,
M.Vink
Mark Vink
 
Berichten: 38
Geregistreerd op: di 11 maart 2003, 11:17
Woonplaats: Doetinchem

indicatoren bij daghandel

Berichtdoor hansch » di 13 mei 2003, 9:57

Frans,
Is het ook mogelijk om op basis van stochastics een signaal naar sms te sturen. En indien mogelijk hoe stel ik dit in?

groeten,

Han
hansch
 
Berichten: 22
Geregistreerd op: zo 11 mei 2003, 15:30

indicatoren bij daghandel

Berichtdoor hansch » di 13 mei 2003, 10:39

Heren,
wanneer neem ik bij Rocema (trend) een positie in en wanneer sluit ik de positie of keer hem om?

groeten,

Han
hansch
 
Berichten: 22
Geregistreerd op: zo 11 mei 2003, 15:30

indicatoren bij daghandel

Berichtdoor FM » di 13 mei 2003, 20:49

Han,

Een enkele vraag beantwoorden is erg eenvoudig maar er volgen direct weer drie vragen. Om je wat sneller op weg te helpen kun je ook kijken op:

http://groups.yahoo.com/group/vestics/

Op deze site staan manuals met ieder 12 voorbeelden van Trading systemen in Easy Language. De site is bedoeld voor het uitwisselen van bestanden onderling tussen gebruikers. Deze site is geen plek om berichten uit te wisselen maar alleen files die men wil delen met anderen. Enige voorwaarde is dat je je gratis eenmalig aanmeld bij Yahoo Groups.
Ook kun je je het beste een paar keer opgeven voor Vestics training dagen.

Snuffel ook eens rond op het forum en kopieer een paar systemen/indicatoren. Ik weet zeker dat je je vraag dan binnen een paar uur zelf kunt beantworden.
Kom je er dan nog niet uit laat het dan even weten.

succes,

Frans.
FM
 
Berichten: 113
Geregistreerd op: do 15 aug 2002, 12:58


Keer terug naar Handelssystemen + Indicatoren

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten

cron