RT koersen voor Vestics

Vragen en suggesties over realtime koersen

Moderator: Perry

RT koersen voor Vestics

Berichtdoor Evert » do 17 okt 2002, 20:07

Beste Vesticers,

Wie weet inmiddels wat de best RT Datavendor is voor Vestics..... Wat zijn de ervaringen.
Evert
 
Berichten: 4
Geregistreerd op: zo 09 jun 2002, 13:13
Woonplaats: Leidschendam

RT koersen voor Vestics

Berichtdoor Henry » ma 21 okt 2002, 22:34

Ik zou het niet weten want ik werk (nog) niet met RT koersen maar ik denk dat het weinig uitmaakt welke van de RT koersen providers je kiest. Geen bericht is in dit geval dus ook weer goed bericht omdat er blijkbaar niemand negatieve ervaringen heeft met de data providers :-)

Wellicht wel verstandig uit pc power overweging om een RT feed te nemen die rechtstreeks aansluit zonder dat van DDE gebruik gemaakt hoeft te ?worden.

Zou wellicht net even wat minder eisen aan de computer kunnen stellen.

succes.
Henry
 
Berichten: 6
Geregistreerd op: di 05 feb 2002, 11:59

RT koersen voor Vestics

Berichtdoor Benno » za 26 okt 2002, 16:09

Beste Evert, ik werk al een paar maanden met activeplus voor de Eurex . Kost 75 ? per maand voor RT. Bevalt goed. Werkt via een decoder via NL3. Voor een gering bedrag 12,50? per maand krijg je de hele Ned. beurs met 15 minuten vertraging. De koppeling is standaard in Vestics ingebouwd.
Benno
Benno
 
Berichten: 1
Geregistreerd op: za 26 okt 2002, 16:07
Woonplaats: Nieuwerkerk IJssel

RT koersen voor Vestics

Berichtdoor Evert » za 26 okt 2002, 18:54

Beste Vesticers,

Bedankt voor de info zover.
Vandaag naar de 4e TA-dag in de Rai geweest en sprak daar de Vestics boys. ?Interactive Brokers(.com) schijnt ook te koppelen met Vestics. Je hebt dan data en een broker tegelijk, is misschien ook wel de moeite waard.
Wie gebruik jullie als broker?
MvrG
Evert
 
Berichten: 4
Geregistreerd op: zo 09 jun 2002, 13:13
Woonplaats: Leidschendam

RT koersen voor Vestics

Berichtdoor El Doctoro » wo 18 dec 2002, 20:35

Ik gebruik ActivePlus, maar kan je er nu nog niets over vertellen want heb net Vestics aangevraagd, het lijkt me een geweldig pakket. Momenteel heb ik Wallstreet netwerk versie, en Vestics lijkt mij een goeie aanvulling.

Zodra ik het heb en het werk allemaal een beetje laat ik het je hier wel effe horen hoe het werkt.

Vr.gr.
El DOC :biggrin:
?-={ I'm a SodomBiker }=-
http://www.sodombikers.tk
El Doctoro
 
Berichten: 23
Geregistreerd op: di 17 dec 2002, 10:47
Woonplaats: SodomCity


Keer terug naar Realtime koersen inlezen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten

cron