Slepen met vensters

Vragen en suggesties over koersvensters

Moderator: Perry

Slepen met vensters

Berichtdoor fibonacci » vr 07 nov 2008, 22:06

Als ik de vensters wil verslepen dan worden deze links boven in het computerscherm gezet en krijg ik ze daar niet meer weg. :shock:
Ik klik bijvoorbeeld een venster aan en versleep dit iets naar rechts, maar het programma zet het venster dan meteen linksboven en het is daar dan niet meer weg te slepen .... :?
fibonacci
 
Berichten: 1
Geregistreerd op: do 06 nov 2008, 14:30

Berichtdoor Pierre » wo 12 nov 2008, 10:56

Hallo Fibonacci,

Dit soort problemen kun je het beste (ook) even melden per email aan support@vestics.nl.

Ik vermoed dat dit iets te maken heeft met je videokaart. We kennen een soortgelijk probleem met videokaarten van Matrox. Bij de Matrox kaarten kun je instellen dat de videodriver de posities van vensters onthoudt. Gevolg is echter dat bij Vestics dan alle vensters op een hoopje komen in het centrum van het tabblad. Lijkt een beetje op jouw probleem.

Het kan echter ook een uitvloeisel zijn van onze functie om de vensters aan elkaar te laten plakken. Via Vesticsknop >> Instellingen >> Algemeen >> Bureaublad kun je instellen hoe gevoelig deze functie is, dwz op welke afstand de vensters elkaar "voelen" en dan tegen elkaar springen. Die waarde staat normaliter op ongeveer 15. Ik heb geen idee wat er gebeurt als je die waarde op 1000 zet. Het zou best kunnen dat dan alle vensters tegen de bovenkant springen of zo. Dus controleer die instelling even en als het een gekke waarde is, zet 'm dan terug naar 15 of 20.

Ik hoop dat je hier iets aan hebt.

vr. groeten,
Pierre Dolmans
Vestico Helpdesk
Pierre
 
Berichten: 412
Geregistreerd op: di 02 okt 2001, 9:46
Woonplaats: Leerdam


Keer terug naar Koersvensters

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten

cron