Koersvenster - geen aktuele koersen van bepaalde aandelen

Vragen en suggesties over koersvensters

Moderator: Perry

Koersvenster - geen aktuele koersen van bepaalde aandelen

Berichtdoor vdheyden » ma 20 okt 2003, 13:16

Heeft iemand enig idee, waarom er geen aktulele koersen van de aandelen Corus, Euronext en Stork in het koersvenster verschijnen, maar de slotkoersen van de vorige dag ?Ik dacht altijd, dat er dan geen handel in deze fondsen was, maar een blik in Euronext leert mij, dat er wel degelijk handel is.
vdheyden
 
Berichten: 2
Geregistreerd op: zo 08 sep 2002, 17:07
Woonplaats: Vlissingen

Koersvenster

Berichtdoor hmommers » di 21 okt 2003, 9:54

Ik heb hetzelfde probleem, maar dan met andere fondsen. Ik meende het een tijdje terug te hebben opgelost door naast boursorama ook teletekst aan te vinken als datafeed, maar dat helpt een dag, en dan weer niet meer !!! Pierre zegt dat het aan Internet Daily ligt. Maar die staat nu niet meer bij mij aan.
Kortom, ik weet het ook niet.
Groet
Hannie
hmommers
 
Berichten: 92
Geregistreerd op: vr 23 mei 2003, 19:27

Koersvenster

Berichtdoor walter » wo 22 okt 2003, 11:35

Je kunt kijken waar je nog wel en waar je geen koersen meer ziet.

Dus in Vestics wordt de intraday koers niet getoond.

Gebruik je Internet Intraday inleesprogramma? En welke site?
Ga naar die site en kijk of je daar wel intraday koersen ziet.

Kijk vervolgens in Extra > Koerstikken Beheer > Laden of de koers binnenkomt. Is dit niet het geval dan is misschien de website layout gewijzigd en kun je het zoekpatroon/filter aanpassen.

Zie je wel de koers in Koerstikken Beheer? Misschien dat er geen koppeling is tussen het ingelezen fonds en het fonds in Vestics.

Het is even zoeken, maar ik denk dat je er zo wel uit komt.
walter
 
Berichten: 135
Geregistreerd op: do 15 mei 2003, 15:26
Woonplaats: delft

Koersvenster

Berichtdoor Fons » vr 28 nov 2003, 14:52

Het probleem wordt veroorzaakt doordat er fouten zitten in de zoektabel voor teletekst via internet. Bij Stork is bijv. paginanr 522 ingevuld terwijl het 521 moet zijn. Ik heb de zoektabel aangepast (tenminste de belangrijkste dingen) en de gewijzigde versie opgestuurd naar Support (26 nov), maar nog geen reactie ontvangen. Bij mij werkt het nu goed, dus ik hoop dat hij binnenkort verspreid wordt.

Groeten,

Fons
Fons
 
Berichten: 2
Geregistreerd op: zo 23 nov 2003, 13:10


Keer terug naar Koersvensters

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten

cron