Gezocht: (day)traders voor fulltime samenwerking - Samen ont

Gebruikers bij elkaar brengen

Moderator: Perry

Gezocht: (day)traders voor fulltime samenwerking - Samen ont

Berichtdoor hjborn » vr 14 mei 2004, 10:54

Hallo,

Oproep voor sparring partner ontwikkel maatje in de omgeving van Den Haag / Rotterdam:

Ruim een halfjaar alweer ben ik min of meer fulltime bezig met het leren opzetten van een (day)trading omgeving.

Tot nu toe is dat vooral veel leren en lezen. De markt leren begrijpen. Mezelf leren begrijpen. Analyseren van koersgegeven. Systemen bedenken en ze leren programmeren in EL/Vesticode. Het handelen automatiseren (koppelingen met Ninja en BT). etc, etc.

Via de HCC IGV ZH heb ik onlangs een ontwikkel clubje opgezet en daarmee komen we regelmatig samen om Vestics 2 te leren kennen middels het bouwen van een handelssysteem systeem.

Echter dagelijks zelf 'alleen' met deze materie bezig zijn is niet zo leuk en leerzaam als dit op regelmatige (dag)basis met anderen te doen. 2 weten en zien meer dan 1. ?Je kunt een anders fouten vaak beter/sneller zien dan die van jezelf. Systemen ontwikkelen (programmeren in Vesticode) gaat dan veel sneller omdat je elkaar aanvult, scherp houdt.

Vandaar dat ik opzoek ben naar 1 of 2 gelijk gestemde.

Alvast bedankt voor jullie reacties.
Groeten,

Hendrik Jan Born,
Maassluis, 06 - 45526411
hjborn
 
Berichten: 13
Geregistreerd op: ma 17 nov 2003, 22:19
Woonplaats: Maassluis

Gezocht: (day)traders voor fulltime samenwerking

Berichtdoor Paul M » vr 14 mei 2004, 12:30

Hallo Hendrik Jan,

Ik zou graag meedoen maar zit helaas niet in het westen van het land.

Met vr. groet,
Paul
Paul M
 
Berichten: 263
Geregistreerd op: vr 13 dec 2002, 23:21

Gezocht: (day)traders voor fulltime samenwerking

Berichtdoor hjborn » vr 14 mei 2004, 22:29

Hoi Paul,

Ja, dan wordt het wat lastig om intensief (regelmatig samen achter de computer enzo) samen te werken. Neemt niet weg dat we misschien een andere samenwerkingsvorm kunnen bedenken. Technisch zijn er mogelijkheden maar die zou ik eerst eens uit moeten zoek (videoconferencing en bestand-delen etc.). Heb jij ideeen of daar ervaring mee?

Groeten,
Hendrik jan
hjborn
 
Berichten: 13
Geregistreerd op: ma 17 nov 2003, 22:19
Woonplaats: Maassluis

Gezocht: (day)traders voor fulltime samenwerking

Berichtdoor Paul M » vr 14 mei 2004, 23:53

Hallo Hendrik Jan,

Nee, heb ik niet.
Misschien via e-mail??

Groeten,
Paul

(Edited by Paul M at 12:54 am op 15,mei 2004)
Paul M
 
Berichten: 263
Geregistreerd op: vr 13 dec 2002, 23:21

Gezocht: (day)traders voor fulltime samenwerking

Berichtdoor JP » za 22 mei 2004, 15:43

Hoi Hendrik Jan,
Ik ben wel geinteresseerd in zo'n soort samenwerking.
Echter ik loop wat vestics betreft een half jaar op jouw achter. Wat bedoel je echter met "er fulltime mee bezig zijn"??
Is er een binnenkort een bijeenkomst van de ig vestics in zuid-holland of van jouw ontwikkelclubje?
Op dit moment heb ik een 30-dagen versie van vestics.
Mijn eerste indrukken zijn zeer positief. Dus zal ik komende maand wel een abonnement gaan nemen en me er verder in verdiepen.
JP
 
Berichten: 4
Geregistreerd op: za 22 mei 2004, 15:30


Keer terug naar Contact en Oproep

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast

cron