Book reviews - vestics gebruikers geven 'hun' commentaar bij

Gebruikers bij elkaar brengen

Moderator: Perry

Book reviews - vestics gebruikers geven 'hun' commentaar bij

Berichtdoor the pope » wo 29 okt 2003, 17:17

Hallo vestics gebruikers,

Boeken zijn voor mij een belangrijke bron van informatie.
Een goed boek is zijn prijs al gauw meer dan waard.

Maar welk boek is goed ?
Er zijn heus wel wat boeken die je beter niet koopt.

Ik denk dat als je een boek bestellen wil je wel wat meerwaarde krijgt als je het hier even vooraf bespreekt.

Misschien zijn er andere forum leden die het boek in bezit hebben en een advies formuleren willen.

Ik heb vaak bedenkingen bij de 'objectiviteit' en de 'capaciteit' van degene die zich geroepen voelen om een commentaar te voorzien bij bv amazon.com

Bij de vestics gebruikers zitten natuurlijk alleen maar mensen die weten waar ze over praten.

Vandaar de vraag of er interesse is om een nieuw topic over boeken te creeeren.

mvgr. ?Marc.

(Edited by the pope at 5:21 pm op 29,okt. 2003)
dank u foor de bloemen
the pope
 
Berichten: 16
Geregistreerd op: do 29 aug 2002, 22:12
Woonplaats: Ossendrecht

Book reviews

Berichtdoor hmommers » vr 31 okt 2003, 15:28

Ik ben wel ge?nteresseerd in boeken. En hoor ook liever van medetraders wat ze van een boek vinden, dan het op een commerci?le site te lezen (hoewel dat ook verhelderend kan werken natuurlijk). Tot nog toe is mijn favoriet 'A beginner's guide to daytrading online' van Toni Turner. Dit was een impuls-aankoop toen ik een keer in the States was, maar heb ik al 3x doorgelezen en blader ik nog regelmatig door.

Overigens hoeven we niet per se te wachten op een aparte boeken-topic. Je kunt een opmerking of vraag ook in een van de andere topics kwijt. Toch?

Groet
Hannie
hmommers
 
Berichten: 92
Geregistreerd op: vr 23 mei 2003, 19:27

Book reviews

Berichtdoor Joop Henzen » vr 31 okt 2003, 20:00

Hallo Hannie

dan heb jij vast wel een aantal gouden tips in mijn rubriekje ''daytrading" bij Handelssystemen.


groet


Joop Henzen
Joop Henzen
 
Berichten: 215
Geregistreerd op: ma 30 dec 2002, 14:21
Woonplaats: Bussum

Book reviews

Berichtdoor the pope » vr 31 okt 2003, 20:38

Het lijkt me leuk als we een groep konden cre?ren waarin iedere topic een boek is.
In iedere topic kunen dan weer de relevante opmerkingen besprekingen worden gevonden.

Op die manier ontstaat een mooi overzicht wat steeds bereikbaar is voor iedereen.

mvgr. Marc.
dank u foor de bloemen
the pope
 
Berichten: 16
Geregistreerd op: do 29 aug 2002, 22:12
Woonplaats: Ossendrecht

Book reviews

Berichtdoor Joop Henzen » vr 31 okt 2003, 23:11

Dag Marc



wellicht een gouden tip maar ik begrijp hem niet

kun je kort maar krachtig uitleggen wat je precies bedoelt



groet


Joop Henzen
Joop Henzen
 
Berichten: 215
Geregistreerd op: ma 30 dec 2002, 14:21
Woonplaats: Bussum

Book reviews

Berichtdoor the pope » vr 31 okt 2003, 23:25

Hallo Joop,

Met groep verwijs ik naar een intrest group hier op het forum
dus zoals er nu al een groep is met als titel suggesties en vragen en een groep grafieken zouden we ook een groep book reviews of iets dergelijks kunnen aanmaken.
Als die groep er komt kan je in die groep voor ieder boek wat nog niet besproken is een nieuw topic aanmaken. Zo cre?er je op den duur een mooi overzicht van boekbesprekingen waar we met zijn allen wat aan hebben...

Hopelijk ben ik nu duidelijk genoeg ?mocht dat niet zo zijn dan stel je maar een vraag en ik probeer er zo snel mogelijk op te antwoorden.

groeten, Marc.

(Edited by the pope at 11:27 pm op 31,okt. 2003)
dank u foor de bloemen
the pope
 
Berichten: 16
Geregistreerd op: do 29 aug 2002, 22:12
Woonplaats: Ossendrecht

Book reviews

Berichtdoor hmommers » ma 03 nov 2003, 11:41

Quote:

dan heb jij vast wel een aantal gouden tips in mijn rubriekje ''daytrading" bij Handelssystemen.


Was het maar waar, Joop, dat ik die gouden tips al had. Je hebt de titel van het boek toch gezien: A beginners guide!! ;)
De enige gouden tip die ik voorlopig heb (en waar ik zelf nog steeds niet aan kan voldoen) is 'Heb geduld, heb geduld'.
Groet
Hannie
hmommers
 
Berichten: 92
Geregistreerd op: vr 23 mei 2003, 19:27


Keer terug naar Contact en Oproep

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast

cron