Interactive Brokers

Gebruikers bij elkaar brengen

Moderator: Perry

Interactive Brokers

Berichtdoor frans » wo 30 jan 2002, 0:37

Interactive Brokers heeft sinds kort een nieuwe versie, die onder Windows werkt, v4.0, Echt een aanrader!
goed portefeuille overzicht nu
kosten aandelen: 1 dollarcent/aandeel, boven de 500 0.5 cent
kosten futures : 3.90 Euro per contract
(alleen buitenland, want de Amsterdamse beurs schijnt een vertraging van 2 seconden te geven en bij IB vinden ze dat onacceptabel voor Traders)

(Edited by frans at 9:40 pm op 30,jan. 2002)


(Edited by frans at 10:04 pm op 31,jan. 2002)
frans
 
Berichten: 13
Geregistreerd op: do 04 okt 2001, 22:52

Interactive Brokers

Berichtdoor m trader » vr 01 maart 2002, 14:46

Bij www.interactivebrokers.com wordt direct-access aangeboden via Trader WorkStation. TWS biedt de mogelijkheid tot koppelingen met Excel. (meer info oa www.elitetrader.com). Het is volgens mij mogelijk om van TWS via Excel (DDE) koersen in te voeren/te koppelen naar vestics. Dit kan dan als een goedkope datafeed gebruikt worden met toegang tot vele markten. Heeft iemand hier ervaring met of spreadsheets hier van ?
m trader
 
Berichten: 35
Geregistreerd op: vr 01 maart 2002, 14:28

Interactive Brokers

Berichtdoor Evert » do 13 jun 2002, 21:16

Hoe betrouwbaar is IB eigenlijk, is WHselfinvest niet een betere optie? Zij hebben ook een NL helpdesk.
Evert
 
Berichten: 4
Geregistreerd op: zo 09 jun 2002, 13:13
Woonplaats: Leidschendam

Interactive Brokers

Berichtdoor Pierre » za 15 jun 2002, 18:47

Hoi M Trader,

We hebben momenteel bij 2 mensen een koppeling tussen TWS en Vestics draaien. In principe komen de realtime koersen door, maar we ontvangen relatief veel afwijkende koerstikken. We zijn nu aan het uitzoeken waar dat aan ligt.

Overigens heb je voor een DDE-koppeling tussen Vestics en TWS geen Excel nodig. De DDE-koppeling wordt rechtstreeks vanuit Vestics tot stand gebracht.

Ik weet niet of andere brokers (zoals WHSelfInvest) ook realtime koersen met DDE-koppeling aanbieden. Zo ja, dan zouden we ook voor die brokers de koppeling met Vestics kunnen maken.
Pierre
 
Berichten: 412
Geregistreerd op: di 02 okt 2001, 9:46
Woonplaats: Leerdam

Interactive Brokers

Berichtdoor m trader » wo 26 jun 2002, 13:44

Hoi,

Ik heb eens ergens gelezen dat tws meer ticken afgeeft dan quote provider en dat dit voor verschillen kan zorgen.
m trader
 
Berichten: 35
Geregistreerd op: vr 01 maart 2002, 14:28

Interactive Brokers

Berichtdoor Henry » ma 21 okt 2002, 22:42

Volgens mij geeft IB minder tikken af dan er in werkelijkheid zijn gehandeld.

sommige aandelen of futures handelen tientallen keren per seconde en die worden slechts 1 keer per seconde door IB doorgeven (of iets dergelijks)

Aldus komt niet alles binnen.

Ik vraag me zowiezo af hoe Vestics met meerdere tikken per seconde omgaat ? Worden die allemaal opgeslagen of alleen de eerste / laatste ?

groeten
Henry
 
Berichten: 6
Geregistreerd op: di 05 feb 2002, 11:59


Keer terug naar Contact en Oproep

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast

cron