Vectics en IB op Apple pc ???

Moderator: Perry

Vectics en IB op Apple pc ???

Berichtdoor pyros » zo 30 okt 2005, 17:06

Hallo , ben nieuw hier . Aangezien ik stilaan ga beginnen handeln in futures kreeg ik via een kennis ( die al een tijdje hier bezig is ) de raad om mij hier aan te sluiten . Perfect voor mij maar ik zit nog met een probleem vooraleer dit compleet zou zijn . Ben mij van plan , aangezien ik veel onderweg en in het buitenland zit mij een 12 inch Ibook van Apple aan te schaffen . Nu komt het , is dit mogelijk met Vestics en IB of niet ??? IB dacht ik is geen probleem , Vestics denk ik wel ... Dan zou ik eventueel moeten overschakelen naar een andere kleine notebook , op zich geen probleem want ik heb hem nog niet maar tis wel belangrijk natuurlijk ( eventuele andere notebooks mogen altijd genoemd worden , natuurlijk betaalbare modellen en geen beesten van 2500 euro ) .THX voor eventuele reacties ...
pyros
 
Berichten: 2
Geregistreerd op: zo 30 okt 2005, 16:55

Berichtdoor FT79 » zo 30 okt 2005, 17:27

De Workstation van IB moet geen probleem zijn omdat het platform op Java draait. Vestics draait niet op een Apple, ben bang dat je een andere laptop moet kopen :(
FT79
 
Berichten: 13
Geregistreerd op: di 22 feb 2005, 23:54

Berichtdoor pyros » zo 30 okt 2005, 18:28

THX voor de reactie en jammer genoeg is dit ook de reactie die ik had verwacht . Ga eens verder zoeken naar een geschikte laptop dan ... :roll:
pyros
 
Berichten: 2
Geregistreerd op: zo 30 okt 2005, 16:55


Keer terug naar Suggesties en vragen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten

cron