TKA 12 nummers betalen 11 nummers ontvangen

Moderator: Perry

Ik vind dat ik mijn geld voor de maand augustus (TKA) terug moet krijgen

Ja, mee eens, ik moet mijn geld terug hebben.
7
70%
Nee hoor. Ik vind het terecht wat ze gedaan hebben
0
Geen stemmen
Nee, ik vind het niet netjes van TKA, maar dat geld mogen ze houden
3
30%
Geen mening
0
Geen stemmen
 
Totaal aantal stemmen : 10

TKA 12 nummers betalen 11 nummers ontvangen

Berichtdoor mvs » di 09 aug 2005, 17:10

Hallo,

Er wordt op dit forum regelmatig een verwijzing gemaakt naar TKA van Reed Business Information. o.a Pierre, schrijft ook zeer regelmatig in TKA

Ik ontvang dat blad ook al 2 jaar, maar ik wil van jullie weten, wat jullie er van vinden dat ze zomaar even het augustus nr schrappen? En zeker de manier waarop, zonder voor die tijd ook maar een vermelding te maken dat maand 7 & 8 samen gevoegd worden. Op de losse verkoop ben je goedkoper uit dan als abonnee, dat is m.i. de wereld op zijn kop.

Ik heb een abonnement afsloten voor een maandblad, en dan moeten ze ook 12 x leveren (tenzij ze het voor het aangaan van het abonnement, hebben gemeld dat er maar 11 worden geleverd)
Stel ze hebben 10.000 abonnees dan is de winst voor het niets doen 10.000 x 9,16 = ? 91.625 das makkelijk verdient.


Ik wil graag jullie mening horen.

mvg
Martin
Laatst bijgewerkt door mvs op wo 10 aug 2005, 23:02, in het totaal 1 keer bewerkt
mvs
 
Berichten: 64
Geregistreerd op: zo 08 jun 2003, 14:05
Woonplaats: Bergambacht z-h

Re: TKA 12 nummers betalen 11 nummers ontvangen

Berichtdoor FT79 » di 09 aug 2005, 20:20

mvs schreef:Hallo,

Er wordt op dit forum regelmatig een verwijzing gemaakt naar TKA van Reed Business Information. o.a Pierre, schrijft ook zeer regelmatig in TKA

Ik ontvang dat blad ook al 2 jaar, maar ik wil jullie weten, wat jullie er van vinden dat ze zomaar even het augustus nr schrappen? En zeker de manier waarop, zonder voor die tijd ook maar een vermelding te maken dat maand 7 & 8 samen gevoegd worden. Op de losse verkoop ben je goedkoper uit dan als abonnee, dat is m.i. de wereld op zijn kop.

Ik heb een abonnement afsloten voor een maandblad, en dan moeten ze ook 12 x leveren (tenzij ze het voor het aangaan van het abonnement, hebben gemeld dat er maar 11 worden geleverd)
Stel ze hebben 10.000 abonnees dan is de winst voor het niets doen 10.000 x 9,16 = ? 91.625 das makkelijk verdient.


Ik wil graag jullie mening horen.

mvg
Martin


Ik ben al dik 3 jaar lid van die club, ik wist het niet eens. Ik ga meteen bellen, hier betaal ik niet voor!!!! :evil:
FT79
 
Berichten: 13
Geregistreerd op: di 22 feb 2005, 23:54

Berichtdoor mvs » di 09 aug 2005, 21:58

FT79 "Ik ben al dik 3 jaar lid van die club, ik wist het niet eens.

Ik denk ook dat ze daar op hopen, zelf nu dat ze hierdoor 1 of 2% van hun abonnees kwijt raken. Dan is dat nog steeds, een mooie premie voor het niets doen. Ik denk dat ze nog wel meer dan 10.000 abonnees hebben. Ik had me zelf er eigenlijk ook al bij neergelegd. Maar toch, feit dat je hier weer eens onrecht word aangedaan. En ze de mensen het gewoon even door de strot heen duwen. Ik zelf heb ze een mail gestuurd dan ik mijn abonnement per direct opzeg. En dat ik mijn teveel betaalde geld terug wil zien. Wat ze nu doen is m.i. contract breuk. Ben benieuwd wat ze daar op te zeggen hebben. Als we deze manier van handelen geen halt toe roepen dan krijgen we hem over 3 jaar om de 2 maanden voor hetzelfde bedrag. :?

Martin
mvs
 
Berichten: 64
Geregistreerd op: zo 08 jun 2003, 14:05
Woonplaats: Bergambacht z-h

Berichtdoor mvs » di 09 aug 2005, 22:29

Reageren bij Reed Business

Tel Klantenservice 0314-358 358
Email klantenservice@reedbusiness.nl

Redactie TKA 020 515 9733
Email tka@reedbusiness.nl

Martin
mvs
 
Berichten: 64
Geregistreerd op: zo 08 jun 2003, 14:05
Woonplaats: Bergambacht z-h

Re: TKA 12 nummers betalen 11 nummers ontvangen

Berichtdoor FT79 » wo 10 aug 2005, 20:34

FT79 schreef:
Ik ben al dik 3 jaar lid van die club, ik wist het niet eens. Ik ga meteen bellen, hier betaal ik niet voor!!!! :evil:


Echt lachen, heb ff een mailtje gestuurd, ze zeggen dat het gebruikelijk is dat juli/augustus een combimaand is. Wat een gelul, ik betaal zelfs meer dan de winkelprijs. Abo is ? 109.95 per jaar, winkelprijs 11*9.50 = ? 104.50 p.j..

Heb ff een mail terug gestuurd dat je zo niet met je klanten omgaat en dat ik een oplossing van ze verwacht. Ben benieuwd wat de reactie is van Reed Business Information. Nieuw VerkoopAdvies voor ReedElsevier en flink gaan shorten :lol:

FT79
FT79
 
Berichten: 13
Geregistreerd op: di 22 feb 2005, 23:54

Re: TKA 12 nummers betalen 11 nummers ontvangen

Berichtdoor mvs » wo 10 aug 2005, 21:12

FT79 schreef:
FT79 schreef:
Echt lachen, heb ff een mailtje gestuurd, ze zeggen dat het gebruikelijk is dat juli/augustus een combimaand is. Wat een gelul, ik betaal zelfs meer dan de winkelprijs. Abo is ? 109.95 per jaar, winkelprijs 11*9.50 = ? 104.50 p.j..

Heb ff een mail terug gestuurd dat je zo niet met je klanten omgaat en dat ik een oplossing van ze verwacht. Ben benieuwd wat de reactie is van Reed Business Information. Nieuw VerkoopAdvies voor ReedElsevier en flink gaan shorten :lol:

FT79


Zeker gelul, want van 2004 heb ik wel een TKA 7 en een TKA 8.
Ik ben zo ver gegaan dat ik het per direct opzeg.(zo als je boven kan lezen) En mij hebben ze tot op heden nog geen reactie verstuurd. Zijn ze bang????
mvs
 
Berichten: 64
Geregistreerd op: zo 08 jun 2003, 14:05
Woonplaats: Bergambacht z-h

Berichtdoor Biek » wo 10 aug 2005, 22:20

Onfrisse praktijken en na 8 jaar abonnee te zijn geweest, heb ik vandaag bedankt voor de eer. Ook nog niks op gehoord.
Prijs/ kwaliteitsverhouding was trouwens al langer in onbalans.

NekraH
Biek
 
Berichten: 6
Geregistreerd op: zo 14 okt 2001, 20:26

Berichtdoor mvs » wo 10 aug 2005, 22:59

Biek schreef:Prijs/ kwaliteitsverhouding was trouwens al langer in onbalans.

NekraH


Die menig deel ik met je, kijk alleen maar naar de snelheid waarmee ze de indicator pagina aanpassen. Als het nw blad uit is mag je blij zijn als een week later de indicator geplaats zijn.

Ik ben eigenlijk heel benieuwd hoor Pierre hier over denkt, das immers een vaste medewerker van TKA. Maar, ik geef hem geen ongelijk als hij zich buiten deze discussie houdt.

mvg
Martin
mvs
 
Berichten: 64
Geregistreerd op: zo 08 jun 2003, 14:05
Woonplaats: Bergambacht z-h

Berichtdoor mvs » do 11 aug 2005, 15:59

Ik heb nog steeds geen reactie gehad, dus heb ik ze maar gebeld. Ze konden mij melden dat ze mijn opzegging hadden ontvangen. En mijn abonnement zou op het einde van mij abonnement ophouden.

Hier ben ik niet mee accoord gegaan en heb de marketing afdeling van TKA gebeld. 020-515 9222 (vraag naar marketing afdeling TKA)

Ze hebben mij nog een aanbod gedaan waar, zodat ik toch nog 12 nummers zou ontvangen. ( 1 maand extra) 'k ben hier niet mee accoord gegaan. Ik krijg nu mijn geld terug.

Dus als nog meer mensen het op willen zeggen, zo zou je het kunnen doen.

Martin
mvs
 
Berichten: 64
Geregistreerd op: zo 08 jun 2003, 14:05
Woonplaats: Bergambacht z-h

Berichtdoor FT79 » do 11 aug 2005, 21:47

Ik wacht het nog even af...ze hebben keurig gereageerd en hebben me belooft dat de redactie van TKA zal reageren.

Biek,
Ik ben het ook met je eens dat het niveau van TKA flink is gedaald, vroeger leesde ik alle artikelen. Nu snuffel ik er nog een beetje doorheen en lees alleen de artikelen die echt interessant zijn. Buitenlandse bladen als "Technical Analysis of Stock & Commodities zijn naar mijn mening beter (en nog goedkoper ook: USD 64.95 incl. verzendkosten), wel moet ik zeggen dat het niveau van dit tijdschrift ook is gedaald, maaar niet zo erg als TKA.

mvg,
FT79
FT79
 
Berichten: 13
Geregistreerd op: di 22 feb 2005, 23:54

Berichtdoor BoogieTrader » do 11 aug 2005, 22:01

Ik vind het inderdaad niet netjes van Elsevier, maar lees eigenlijk wel al jaren met plezier TKA. Hoop dat dit een eenmalige actie was.

Ik vind TKA overigens beter dan de Amerikaanse bladen: die hebben niet die algemene, actuele artikelen zoals die in het begin van TKA staan; TKA besteedt ook veel aandacht aan derivaten. Van de Amerikaanse bladen word ik een beetje gestoord van al die reclames.

Artikelen van Pierre zijn ook nog altijd goed.

Ben benieuwd waarom niveau achter uit is gegaan? Kan het niet zijn dat jouw niveau vooruit gaat!
BoogieTrader
 
Berichten: 3
Geregistreerd op: do 11 aug 2005, 21:48

Berichtdoor JanB » vr 12 aug 2005, 10:01

Vanaf 1997 heb ik een abonnement gehad, toen nog via Triple Assets, tot 2005. Trouwens altijd 12 keer per jaar!
Ik heb het vorige jaar opgezegd vanwege de gigantische prijsstijgingen en omdat er steeds meer artikelen instaan van bedrijven die hun producten proberen te slijten. Ik mis wel de artikelen van Pierre Dolmans.

In 1997 kostte een losse nummer nog NLG 11.95 en nu Euro 9.50, dat is een 100% prijsstijging. Is niet erg als de kwaliteit ook meegaat!

Had nooit verkocht moeten worden aan Elsevier.
JanB
 
Berichten: 17
Geregistreerd op: di 03 dec 2002, 20:27
Woonplaats: Leeuwarden

Berichtdoor BoogieTrader » vr 12 aug 2005, 12:37

Ik vind dat de kwaliteit een enorme stap vooruit maakte toen het magazine Technische en Kwantitatieve Analyse werd. Veel nieuwe rubrieken: Beurs en Strategie en Fuller o.a.

TAM had in de beginjaren maar vier artikelen of zo; moet je kijken wat er nu in staat; ik krijg het niet eens allemaal gelezen.

Ik geloof dat als je TKA een paar jaar hebt gelezen, dat je niveau zo hoog is geworden dat TKA zich eigenlijk wellicht een beetje overbodig maakt. Ik lees het nu alleen nog om een beetje te kijken wat iedereen schrijft en waar iedereen zich mee bezighoudt.

Prijsstijging van het laatste jaar is wel een beetje te, ging met 10% omhoog, zonder dat er wat veranderde!
BoogieTrader
 
Berichten: 3
Geregistreerd op: do 11 aug 2005, 21:48

Berichtdoor FT79 » za 13 aug 2005, 17:59

BoogieTrader schreef:Ben benieuwd waarom niveau achter uit is gegaan? Kan het niet zijn dat jouw niveau vooruit gaat!


Me niveau is gestegen door de jaren heen, maar als ze in TKA 2 pagina's gaan spenderen om uit te leggen waarom call'tjes schrijven gedekt met stukken een slim idee is begin ik toch echt af te haken. Dat kan veel korter.

Ook het simpelweg overschrijven van artikelen uit Technical Analysis of Stock and Commodities vind ik echt niet kunnen. De auteur had het wel aangegeven, maar voeg er dan iets aan toe of zorg voor meer diepgang. Lijkt me een kleine moeite......

Ook mensen interviewen waar je als lezer/trader niets aan hebt omdat het een ordinaire reclameboodschap is van het bedrijf waar de mensen voor werken of eigenaar van zijn. Het is gewoon triest....Zeker voor ? 9.50 p.m.
FT79
 
Berichten: 13
Geregistreerd op: di 22 feb 2005, 23:54

Berichtdoor FT79 » do 18 aug 2005, 20:56

Mijn abonnement wordt met ??n maand gratis verlengd! Even ter info.....Dus nu iedereen mailen, zodat iedere abonnee krijgt waar hij/zij recht op heeft.

mvg,
FT79
FT79
 
Berichten: 13
Geregistreerd op: di 22 feb 2005, 23:54

Volgende

Keer terug naar Suggesties en vragen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten

cron