Tradinghours Interactive brokers - Tradinghours Interactive

Moderator: Perry

Tradinghours Interactive brokers - Tradinghours Interactive

Berichtdoor MstrB » ma 28 feb 2005, 21:33

Wie heeft er ervaring met het traden van de Mini Dow en de Euro FX future bij Interactive Brokers?
Momenteel trade ik deze met een automatisch systeem bij WH Selfinvest. Hun platform is echter van s'avonds ca. 23:00 ?tot s'ochtends 07:00 niet te gebruiken.
Ik wil mijn systemen echter gedurende de nacht door laten lopen. Kan dit bij IB en is hun platform goed te gebruiken gedurende de nacht. Is er een periode wanneer er niet getrade kan worden bij IB?
MstrB
 
Berichten: 19
Geregistreerd op: wo 13 aug 2003, 22:10

Tradinghours Interactive brokers

Berichtdoor FT79 » ma 28 feb 2005, 22:16

Je kan altijd handelen volgens mij, echter het platform (TWS) moet minimaal 1x per dag uigelogd worden (gaat automatisch). ?Je kan TWSStart gebruiken om TWS weer automatisch te laten inloggen.

Ook worden tussen 0500h-0700h de USA en Europese server gereset en je kan daardoor geen orders plaatsen (je moet volgens mij dan ingelogd zijn op de server in Azie, maar dit laatste weet ik niet zeker.)

Je kan denk ik het best even kijken op de website van IB, staat alles keurig uitgelegd of stuur een mailtje naar ze

Btw, waarom handelen buiten reguliere handelstijden mbt Dow mini & EuroFX(spread is hoger en liquiditeit is een stuk lager). Beste handelstijden imho is voor de Dow mini tussen 1530h -2215h en voor EuroFX 1420h-2100h
FT79
 
Berichten: 13
Geregistreerd op: di 22 feb 2005, 23:54


Keer terug naar Suggesties en vragen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten

cron