Signalering Rocema - SMS van signaal komt te laat via Lycos/

Moderator: Perry

Signalering Rocema - SMS van signaal komt te laat via Lycos/

Berichtdoor AW » do 25 maart 2004, 11:49

Op maandag 22 mrt gaf Rocematrend handelssysteem een (close buy) signaal om 11.15h. Dit signaal ontving ik pas om 12.50h als SMS op mijn GSM. De SMS wordt door Lycos verzonden. Mijn GSM provider is Orange.
Vraag: heeft iemand Lycos en een andere provider waarbij het wel goed gaat?
Of mogelijk dezelfde ervaring? In het verleden heb ik meerdere keren dit soort ervaringen gehad.
Houd me aanbevolen voor een goede combinatie/oplossing tot de tijd dat automatische orderinleg in Vestics een feit is (binnen 2 maanden).

Groeten,
AW
AW
 
Berichten: 4
Geregistreerd op: wo 26 nov 2003, 16:05
Woonplaats: Kruisland

Signalering Rocema

Berichtdoor Joop Henzen » do 25 maart 2004, 19:06

Hallo AW

dit lijkt me een open deur die je zelf reeds geactiveerd hebt op 23 maart via een andere rubriek

daar heb je ook zoveel info gekregen dat het plaatsen een 2e keer niet zoveel zin heeft ( denk ik )

het komt bij mij in ieder geval wel wat merkwaardig over

groetjes en beterschap


Joop Henzen
Joop Henzen
 
Berichten: 215
Geregistreerd op: ma 30 dec 2002, 14:21
Woonplaats: Bussum

Signalering Rocema

Berichtdoor AW » do 25 maart 2004, 22:35

Beste Joop Henzen,

Het was natuurlijk niet de bedoeling dat de de topic 2 keer werd geplaatst. Ik dacht dat er iets niet goed was gegaan omdat ik de topic niet snel genoeg terug kon vinden, dus plaatste ik opnieuw.

In ieder geval bedankt voor je antwoord.

AW
AW
 
Berichten: 4
Geregistreerd op: wo 26 nov 2003, 16:05
Woonplaats: Kruisland

Signalering Rocema

Berichtdoor Joop Henzen » vr 26 maart 2004, 8:18

Hallo AW

een goede methode is om bij het bekijken van posts altijd eerst te beginnen met Bekijk nieuwe posts
Dan zie je automatisch de nieuw geplaatste posts
Verder zie www.gin.nl

groet ?Joop
Joop Henzen
 
Berichten: 215
Geregistreerd op: ma 30 dec 2002, 14:21
Woonplaats: Bussum

Signalering Rocema

Berichtdoor mvs » do 15 apr 2004, 10:11

Hallo AW,

Als je een Orange abonnement hebt, kan je ook (tot nu toe) gratis sms ontvangen, door een email te sturen naar je mobiele telefoon ?zie Handelssystemen+indicators -> Stoploss op basis van ATR band.

Net zo als bij lycos is er geen garantie dat ze meteen aankomen ?maar ik heb ze een poosje dubbel laten komen en dan was een gratis 'email' van orange sneller dan lycos.

suc6

Martin
mvs
 
Berichten: 64
Geregistreerd op: zo 08 jun 2003, 14:05
Woonplaats: Bergambacht z-h

Signalering Rocema

Berichtdoor appieh » vr 23 apr 2004, 19:19

U kunt ook I-mode gebruiken van KPN, dus een mailtje laten sturen naar uw telefoon toesten dit werkt direkter en sneller dan sms.
appieh
 
Berichten: 12
Geregistreerd op: wo 11 feb 2004, 21:03

Signalering Rocema

Berichtdoor zjoskebest » zo 25 apr 2004, 22:03

AW
SmS-jes van Lycos worden niet meer doorgegeven door KPN . Wat er met het tegoed gaat gebeuren weet ik niet. Ook kun je geen sms meer versturen van de website zelf af
Ask a question and you?re a fool for three minutes; do not ask a question and you?re a fool for the rest of your life.?
zjoskebest
 
Berichten: 24
Geregistreerd op: zo 15 dec 2002, 20:46
Woonplaats: Best


Keer terug naar Suggesties en vragen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten

cron