Verwijderen Intraday data - Verwijderen van Intraday data dm

Moderator: Perry

Verwijderen Intraday data - Verwijderen van Intraday data dm

Berichtdoor douwe » za 03 jan 2004, 18:56

Beste mensen,

Hoe verwijder ik de intraday koersen van de FTSE-100 zonder dat het bestand "FTSE.vtf" verloren gaat. Ik wilde dit doen via koerstikkenbeheer (vcTickViewer), maar ik zie nergens een optie om het volledige bestand te wissen.

Alvast bedankt,
douwe
douwe
 
Berichten: 70
Geregistreerd op: di 03 sep 2002, 18:15

Verwijderen Intraday data

Berichtdoor geert udema » za 03 jan 2004, 20:46

In Windows Verkenner opzoeken:
Vestics > Data > Intraday > London > Index
Dan dubbelklikken op FTSE.vtf
Als het goed is wordt de file geopend door Kladblok of een andere tekstverwerker. Anders vtf toevoegen aan de lijst.
File leegmaken en saven.
Groetend, Geert
geert udema
 
Berichten: 114
Geregistreerd op: ma 31 dec 2001, 11:45

Verwijderen Intraday data

Berichtdoor douwe » zo 04 jan 2004, 21:37

Beste Geert,

Ik heb deze optie geprobeerd, maar als ik daarna een intraday grafiek van de FTSE-100 wil openen dan gebeurt er niets. Plaats ik het originele .vtf bestand weer terug dan is het weer mogelijk een intraday grafiek te openen v/d FTSE..

Nog andere ideeen,
douwe
douwe
 
Berichten: 70
Geregistreerd op: di 03 sep 2002, 18:15

Verwijderen Intraday data

Berichtdoor Pierre Dolmans » za 17 jan 2004, 15:25

Hallo Douwe,

Je kunt gewoon het tikbestand van de FTSE weggooien uit de map \vestics\data\intraday\londen\index.
Bij de volgende dagverwerking wordt automatisch weer een bestand aangemaakt.

In de tussentijd, dus ook als er geen intradagbestand is, kun je toch gewoon een intradaggrafiek maken. Die bevat dan alleen de tikken die nog in het huidige tikbestand staan (vandaag en misschien gisteren) en als geen tikken zijn dan krijg je gewoon een lege grafiek (raster zonder koerslijn).

Het zal duidelijk zijn dat als je het bestand weggooit, je nooit meer terug kunt. Dus misschien is het beter om alleen maar de naam van het bestand te wijzigen van FTSE.vtf naar bij FTSE oud.vtf. Dan kun je altijd nog terug mocht je je achteraf bedenken.
vr. groeten
Pierre
Pierre Dolmans
 
Berichten: 8
Geregistreerd op: za 06 sep 2003, 15:21
Woonplaats: Leerdam


Keer terug naar Suggesties en vragen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 30 gasten

cron