Vestics Handboek - Voorbeelden bij uitleg voor meer duidelij

Moderator: Perry

Vestics Handboek - Voorbeelden bij uitleg voor meer duidelij

Berichtdoor Sil de strandjutter » do 04 sep 2003, 18:32

In het handboek staat hoe allerlei dingen moeten worden gedaan en wat die dingen betekenen. Toch wil dat vaak nog niet zeggendat de gebruiker weet hoe bepaalde dingen moeten worden gedaan.
Zo is er het importeren en exporteren van koersen (eenmalig in- en exporteren van andere dan Vestics koersen). Ik heb dit op allerlei manieren gedaan, maar ik snap nog steeds niet wat ik en waarom ik bepaalde dingen moet invullen.
Zo ook het optimaliseren. Heb dit diversen keren geprobeerd, met diverse getallen, maar ik krijg het niet werkend op bijvoorbeeld de RocEma. Krijg bijvoorbeeld steeds SING ERROR.
Is het mogelijk naast de droge uitleg in het handboek voorbeelden te geven? A.d.h. daarvan kan dan exact nagegaan worden wat en hoe het gedaan moet worden.
Sil de strandjutter
 
Berichten: 11
Geregistreerd op: za 14 dec 2002, 21:50

Vestics Handboek

Berichtdoor Jaap S » do 04 sep 2003, 20:36

Optimaliseren:
1) Systeem invoegen in grafiek (rechtermuisknop,"invoegen")
2) Met F11 naar de "designer"
3) Tabblad "optimaliseren"
4) Tabblad vergroten (omhoogtrekken met muis)
5) de variabelen die je wil optimaliseren veranderen van "Geen" naar "Vast"
6) Invullen "Van" naar "Tot" bijvoorbeeld Van=1 Tot=10
7) Invullen "Stappen" bijvoorbeeld als je de variabele wil laten veranderen van 1 tot 10 met ?stappen van 1 (dus 1, 2, 3, 4, enz.) dan invullen +1 (denk aan de +)
8) Start
Jaap S
 
Berichten: 26
Geregistreerd op: wo 14 aug 2002, 15:03

Vestics Handboek

Berichtdoor Jaap S » vr 05 sep 2003, 9:26

Op www.tradingtools.nl staat een uitleg, met screenshots, over het importeren van koersen
Jaap S
 
Berichten: 26
Geregistreerd op: wo 14 aug 2002, 15:03


Keer terug naar Suggesties en vragen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten

cron