AEX 15 min koersen laatste wk/mnd - Wie heeft ze voor me?

Moderator: Perry

AEX 15 min koersen laatste wk/mnd - Wie heeft ze voor me?

Berichtdoor pato » zo 10 aug 2003, 1:37

Hi allemaal,
Net begonnen met Vestics. Bevalt me reuze goed.
Ik wil een beetje spelen met ROCEMA, maar heb de historische koersen nodig. Kan iemand me helpen aan de laatste weken, maar liefst maanden?
Hr. Menting's website (zie ander bericht) is slechts up-to-date t/m eind maart...

Alvast bedankt, Patrick.
pato
 
Berichten: 4
Geregistreerd op: ma 04 aug 2003, 8:27

AEX 15 min koersen laatste wk/mnd

Berichtdoor pato » zo 10 aug 2003, 13:48

Hi, hier ben ik weer.
Ik werd benaderd door Hr. Menting dat ik koersbestanden tegen betaling kon opvragen.

Mijn bedoeling was echter het vinden van iemand die zo vriendelijk is om zijn koersbestand met me te delen.
Kijk, de hele gedachte achter dit forum van de Vestics 'familie' is toch elkaar te helpen? Ga jij een keer op vakantie, zorg ik voor je gemiste koersen (mits ik ze heb uiteraard).

Laat me weten als je interesse hebt.

Bedankt, Patrick.
pato
 
Berichten: 4
Geregistreerd op: ma 04 aug 2003, 8:27

AEX 15 min koersen laatste wk/mnd

Berichtdoor acp010107 » zo 10 aug 2003, 16:14

Beste Patrick,

Wat doe je moeilijk. Bij GMe kan je voor 30 of 40 euro een paar jaar minuten-koersen van een bepaald fonds krijgen, voor 1 euro per week kan je gebruik maken van zijn update-service voor een aantal fondsen kan je gratis 15-minuten koersen of e.o.d. koersen van zijn site halen.

Wat moet je nog meer voor zo weinig of geen geld.

Het geeft mij in ieder geval een goed gevoel een paar weken met vakantie te kunnen zonder me zorgen behoeven te maken over ontbrekende koersen en dat ik mijn probleem ook niet behoef op te lossen door bij terugkomst op het forum te moeten vragen of iemand zo goed zou willen zijn mij de ontbrekende koersen te willen toezenden.

En dat allemaal voor slechts 52 euro per jaar. M.a.w. meld je aan bij GMe (n.b.: ik heb geen fin. belang, maar ik heb wel belang bij een goede update-voorziening voor het geval ik koersen mis).

Wat jouw Vestics-familie betreft, vraag ik mij af of die er is.
- het forum is er m.i. voornamelijk voor gebruikers, die belanghebben zijn, en die onderling probemen willen bespreken. De beste discussies zijn ook die over problemen gaan waar op enig moment meerdere gebruikers mee gezig zijn;
- ik heb namelijk genoeg (eenvoudige) vragen gezien die niet aan dat criterium voldeden en ?waarop geen antwoord kwam. Afgezien van enkele vriendelijke gebruikers die wel regelmatig reageren, is het gros van de gebruikers dus niet zo behulpzaam. Ik kan me dat goed indenken, zij die veel weten zouden dan wellicht een dagtaak hebben aan het beantwoorden van de vragen. ? ?

Daarbij komt dat voor mijn gevoel het aantal deelnemers aan het forum (zij die opmerkingen maken, vragen stellen of vragen beantwoorden) heel beperkt is. Ik kom veel dezelfde namen tegen. ? ?

Aad.
acp010107
 
Berichten: 101
Geregistreerd op: di 05 maart 2002, 23:48

AEX 15 min koersen laatste wk/mnd

Berichtdoor Paul M » zo 10 aug 2003, 22:09

Hij die geeft zal ontvangen.

Paul
Paul M
 
Berichten: 263
Geregistreerd op: vr 13 dec 2002, 23:21


Keer terug naar Suggesties en vragen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten

cron