Koppeling Wallstreet 4.0.0 en Vestics

Moderator: Perry

Koppeling Wallstreet 4.0.0 en Vestics

Berichtdoor douwe » vr 30 mei 2003, 18:48

Wallstreet 3 kon je koppelen aan Vestics om de data van Wallstreet ?naar Vestics door te sluisen, ik heb een tijdje geleden Wallstreet 4.0.0 ontvangen, maar Vestics ondersteund deze nog niet.

Gaan ze wel doen hebben ze gezegd, maar staat niet boven aan het lijstje. *&^%$#@#% PIEP.

Beste Vestics gebruikers, heeft ??n van jullie een oplossing of heeft ??n van jullie het probleem omzeilt.

Alvast bedankt,
douwe
douwe
 
Berichten: 70
Geregistreerd op: di 03 sep 2002, 18:15

Koppeling Wallstreet 4.0.0 en Vestics

Berichtdoor frank » di 03 jun 2003, 10:23

Ik heb zelf Wall Street 4.0 gekoppeld aan Eris. Koppelen van Wall Street en Vestics tegelijkertijd aan Eris is mij niet gelukt. Wel wanneer je de DDE link Vestics/Eris gebruikt. Dan kan je tegelijkertijd ook Eris inlezen in Vestics. Helaas gaf dit laatste veel vastlopers in Eris.Volgens de helpdesk van Eris komt dit meestal door de gekoppelde software (in dit geval dus Vestics). Zelf denk ik dat de DDE koppeling het grote aantal fondsen wat ik inlees niet altijd kan bijhouden. Ik heb Eris DDE derhalve vooralsnog afgekoppeld van Vestics om vastlopers te voorkomen. Ben nog op zoek naar een oplossing; het gaat mij nu nog te ver om Wall Street los te koppelen van Eris. Hoop zelf dat de koppeling Wall Street 4.0 met Vestics gauw tot stand komt. ? ? Overigens koersen uit Wall Street 4.0 kunnen niet in Vestics geimporteerd worden. Een omweg is uiteraard de koersen in de ?"oude" Wall Street for Windows in te lezen en dit door Wall Street 4.0 en door Vestics te laten importeren. Maar ja, dan heb je alleen historische (1 min. interval) koersen, die bijgewerkt zijn. Dus voorlopig lees ik tegelijkertijd ook maar wat internet koersen in. Groeten, Frank
frank
 
Berichten: 1
Geregistreerd op: zo 11 mei 2003, 20:34

Koppeling Wallstreet 4.0.0 en Vestics

Berichtdoor douwe » wo 04 jun 2003, 10:06

ik zit met het zelfde probleem, ik heb meerdere malen geprobeerd de koersen uit WS te exporteren en via Wordpad deze te veranderen om ze geschikt te maken voor Vestics. Maar het is me niet gelukt.

maar in iedergeval bedankt voor je reactie

mvg,
douwe
douwe
 
Berichten: 70
Geregistreerd op: di 03 sep 2002, 18:15


Keer terug naar Suggesties en vragen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten

cron