vcWatch.exe - Foutmelding

Moderator: Perry

vcWatch.exe - Foutmelding

Berichtdoor dreacampo » di 25 feb 2003, 16:04

Ik krijg bij het verwerken van programmawijzigingen steeds de melding 'vcWatch.exe could not be created'. De helpdesk reageert niet op mijn e-mailtjes (schande!). Wie kan mij wel helpen?
dreacampo
 
Berichten: 8
Geregistreerd op: di 17 dec 2002, 14:38

vcWatch.exe

Berichtdoor Pierre » do 27 feb 2003, 11:53

Hallo dreacampo,

Sorry dat je geen reactie hebt gehad op je emailtjes. We hebben hier duidelijk een steekje laten vallen.

Als je snel antwoord wilt, kun je het onderwerp van de email beter laten beginnen met URGENT. Dergelijke berichten worden zo snel mogelijk afgehandeld.

Door ziekte van Perry zijn alle niet-urgente berichten de laatste 2 dagen blijven liggen. Inmiddels is Perry weer op z'n post. Ik heb zelf wel regelmatig de support-mailbox bekeken of er berichten waren met urgentie.

Je mag overigens ook bellen naar de helpdesk op 0345-549312.

Tenslotte: wat die (schande!) betreft, dat valt lijkt me best wel mee: het feit dat programmawijzigingen niet verwerkt kunnen worden is jammer en ergelijk maar lijkt me niet een urgent probleem. Dus als je na 3 dagen een oplossing krijgt dan valt daar lijkt me ook nog mee te leven. Ik hoop dat je het hier mee eens kunt zijn.
Dit laat onverlet dat we uiteraard liever meteen op je vraag hadden gereageerd. Nogmaals excuus.

Dus bij deze de oplossing:
deze fout wordt veroorzaakt doordat er op de een of andere manier iets mis is gegaan met een eerdere versie van het betreffende bestand. Daarbij is er een map ontstaan met de naam vcWatch.exe waardoor er geen bestand met die naam aangemaakt kan worden. Je kunt dit als volgt verhelpen...
1) Start de Windows Verkenner of open Deze computer
2) ga naar de Vestics map, meestal op de C: schijf
3) ga naar de map Updates
4) verwijder de map vcWatch.exe
5) ga naar de map \vestics\programs
6) dubbelklik op vcUpdateFiles.exe om de updates alsnog te verwerken.
Deze fout is inmiddels gelokaliseerd en we zullen binnenkort een correctie op de server zetten.
Pierre
 
Berichten: 412
Geregistreerd op: di 02 okt 2001, 9:46
Woonplaats: Leerdam

vcWatch.exe

Berichtdoor dreacampo » do 27 feb 2003, 13:36

Pierre,

Bedankt voor je antwoord. Het probleem is nu ook opgelost.

Gr. dreacampo
dreacampo
 
Berichten: 8
Geregistreerd op: di 17 dec 2002, 14:38


Keer terug naar Suggesties en vragen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten

cron