Bij alerts laten telefoneren - Geen breedband, wat dan?

Moderator: Perry

Bij alerts laten telefoneren - Geen breedband, wat dan?

Berichtdoor Sil de strandjutter » do 30 jan 2003, 1:33

Ik ben bezig te traden met het ROCEMA-systeem, maar heb geen vaste internet aansluiting. Ik woon namelijk in een voor KPN en UPC laag urgentie gebied.

Aangezien ik wel vaak thuis ben, maar het slecht doenlijk is iedere minuut, 5 minuten, 10 minuten of kwartier naar m'n scherm te lopen, dacht ik aan de mogelijkheid in geval van een alert m'n PC mijzelf te laten bellen.

Ik heb een programma op m'n PC dat ik als telefoonbeantwoorder heb draaien en waarmee ik ook
kan faxen. Dit programma (RVS-COM Lite-versie 1.63) bied ook de mogelijkheid om naar buiten te bellen door de telefoon dialer te openen, een telefoonnummer in te geven en op dial te drukken. Zo kan ik dus ook mijzelf bellen, aangezien ik ISDN heb, of m'n mobieltje.
Dit programma kan ik vanaf de windows (XP) commando line laten starten, alleen moet ik dan zelf nog handmatig het telefoon nummer ingeven en op dial drukken. Vanuit Vestics is het blijkbaar mogelijk zo'n commano line start uit te voeren.

Weet iemand hoe vanaf de commando line tevens een te bellen telefoon nummer meegegeven kan worden.
Of kent iemand een in windows tegebruiken programma dat zoiets kan?

Sil.
Sil de strandjutter
 
Berichten: 11
Geregistreerd op: za 14 dec 2002, 21:50

Bij alerts laten telefoneren

Berichtdoor FM » do 30 jan 2003, 8:46

Sil,


Ik heb hetzelfde probleem als jij en gebruik het volgende programma en dat werkt perfect. Je kunt van alles en nog wat instellen en is zeer betrouwbaar.

DUN Manager heet het. Zie http://www.magsys.co.uk/dunman/

succes,

Frans.
FM
 
Berichten: 113
Geregistreerd op: do 15 aug 2002, 12:58


Keer terug naar Suggesties en vragen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten

cron