expired

Moderator: Perry

expired

Berichtdoor jerry » vr 03 jan 2003, 21:03

ik heb zojuist vestics geinstalleerd en krijg bij opstarten vanuit het startmenu het venster expired - ik druk op Ok en alles zwijgt - graag raad, dank u - ook kan ik niet de knoppen vinden beheer - instellingen-wijzigingen... om de betaversie te installeren!
jerry
 
Berichten: 1
Geregistreerd op: vr 03 jan 2003, 20:42

expired

Berichtdoor geert udema » za 04 jan 2003, 9:43

Misschien helpdesk 0345-54.98.46 ?

Succes, Geert
geert udema
 
Berichten: 114
Geregistreerd op: ma 31 dec 2001, 11:45

expired

Berichtdoor Pierre » za 04 jan 2003, 15:06

Hallo Jerry,

Probeer even het volgende...
1) start windows verkenner
2) ga naar de map \vestics\programs
3) dubbelklik op het bestand vcDownLoad.exe
Als het goed is wordt nu Vestics bijgewerkt en gestart.

Als het niet lukt, stuur dan even een email aan support@vestico.nl met het telefoonnummer waar we je kunnen bellen. Vermeld "URGENT" in het onderwerp.

PS. het nummer dat Geert gaf was het FAX-nummer van Vestico. Het nummer voor de helpdesk (tijdens kantooruren) is 0345-549312.
Pierre
 
Berichten: 412
Geregistreerd op: di 02 okt 2001, 9:46
Woonplaats: Leerdam


Keer terug naar Suggesties en vragen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 gasten

cron