Potefeuille beheer - Deleten werkt niet

Moderator: Perry

Potefeuille beheer - Deleten werkt niet

Berichtdoor Sil de strandjutter » do 02 jan 2003, 23:27

Had mijn portefeuille bijna geheel ingevoerd.
Aan het eind maakte ik een vergissing bij het invoeren van een geschreven put. Ik kon deze echter niet deleten, daarom dezelfde put nogmaals ingevoerd, maar dan niet geschreven, zodat ze tegen elkaar weggeschreven zouden worden. Nu blijven ze echter toch in de portefeuille bij alle trades en transacties staan.
Ze moeten er gewoon uit. Hoe krijg ik dat voor elkaar? Het minnetje en deleten uit het menu blijven grijs. Ook de delete-knop werkt niet, wat te doen?
Sil de strandjutter
 
Berichten: 11
Geregistreerd op: za 14 dec 2002, 21:50

Potefeuille beheer

Berichtdoor Sil de strandjutter » vr 03 jan 2003, 20:13

Portefeuille beheer.

Bij mijn boodschap / vraag van gisteren wist ik nog niet wat ik nu weet. Het deleten van regels in het portefeuille beheer geldt niet voor aandelen e.d. maar voor opties, zie onder.

Bij het inbrengen van mijn bestaande portefeuille stuitte ik op een aantal gevallen / moeilijkheden.

1 ?Afdrukken:
? Bij het pull-down menu is het afdrukken grijs en werkt niet.
? De icoon wordt echter wel getoond en werkt ook!

2 ?Verwijderen Del:
? Verwijderen in het pull-down menu is grijs bij alle ingebrachte regels betreffende opties. ?Ook het min-teken icoontje blijft dan grijs; ook de delete knop werkt bij opties ook niet. ?

3 ?Wijzigen:
?Na het aktief maken (= geel maken) van een regel en het wijzigen indrukken (hetzij pull-down menu, hetzij rechter muis knop) komt het venster Transactie bewerken op, echter alle in de betreffende regel getoonde zaken worden dan niet in het venster waarin de wijzigingen moeten worden gemaakt gemeld, bij aandelen alleen de naam van het betreffende aandeel; bij opties wordt niets van betreffende optie aangegeven. Bijna alles moet dan weer opnieuw worden ingevuld.

4: ?Importeren
?Een portefeuille kan wel worden geexporteerd, waarom niet geimporteerd?
?Zelfs niet de portefeuille die eerst is geexporteerd (om eventueel in wordpad iets te veranderen).
Sil de strandjutter
 
Berichten: 11
Geregistreerd op: za 14 dec 2002, 21:50

Potefeuille beheer

Berichtdoor vdheyden » zo 05 jan 2003, 15:05

Ik heb hetzelfde, een optiecontracht verkeerd ingevoerd, maar niet weg te krijgen. Wat ik wel voor elkaar heb gekregen is, dat ik de waarde op 0 heb gezet, waardoor de portefeuillewaarde hetzelfde bleef.
W.v.d. Heijden
vdheyden
 
Berichten: 2
Geregistreerd op: zo 08 sep 2002, 17:07
Woonplaats: Vlissingen

Potefeuille beheer

Berichtdoor Sil de strandjutter » zo 05 jan 2003, 17:43

Bedankt voor de reactie, ik had iets dergelijks zelf ook al uitgevonden.
De ingevoerde optie blijft echter deel uit maken van de portefeuille, terwijl hij er geheel uit zou moeten kunnen, zoals wel het geval is bij aandelen.
De vraag aan Pierre of Perry is dan ook hier iets aan te doen. Pierre weet inmiddels dat er meer met opties niet in orde is, zoals de dde met excel.
Sil de strandjutter
 
Berichten: 11
Geregistreerd op: za 14 dec 2002, 21:50


Keer terug naar Suggesties en vragen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten

cron