SMS-lycos niet meer gratis - SMS via Lycos is vanaf 31-12-20

Moderator: Perry

SMS-lycos niet meer gratis

Berichtdoor frans » do 06 feb 2003, 16:29

Ik gebruik nu 3 weken Lycos en heb nog nooit een SMS niet door gekregen. Heb Vestics de eerste 3 dagen elk kwartier een SMS laten sturen en ze kwamen allemaal direct aan. Omdat het zo goedkoop is en omdat ik soms met grote posities in de markt zit, laat ik Vestics -als ik niet thuis ben- me elk kwartier een update sturen, zodat ik rustig kan winkelen/golven etc.
frans
 
Berichten: 13
Geregistreerd op: do 04 okt 2001, 22:52

SMS-lycos niet meer gratis

Berichtdoor hans van kleef » za 08 feb 2003, 12:39

Ik laat me zelf steeds SMS'en sturen wanneer bepaalde grenzen worden overschreven. Wat jij hier noemt is een stuk interessanter. Wil je vertellen, hoe je dat in Vestics doet, want ik kan me de oplossing niet voor de geest halen.
Bedankt alvast.

mvg
hans
hans van kleef
 
Berichten: 20
Geregistreerd op: di 02 okt 2001, 15:32

SMS-lycos niet meer gratis

Berichtdoor josvdb » zo 09 feb 2003, 20:12

Ter info
Ik heb problemen met SMS naar mijn O2 abonnement met Lycos is dit niet mogelijk(heeft niks met Vestics van doen is een Lycos probleem). Ik heb Lycos gemailed maar nog geen reaktie gekregen.
Tijdelijk SMS omgezet naar Vodaphone en dat werkt prima
Jos
Jos van den Berkmortel
jvdb@mail.com
josvdb
 
Berichten: 6
Geregistreerd op: za 06 okt 2001, 7:40
Woonplaats: boskoop

SMS-lycos niet meer gratis

Berichtdoor ericc » do 13 feb 2003, 16:36

Ik heb ook dat probleem met O2. Ik heb ze gebeld, O2 snapt geloof ik niet eens waar ik het over heb. Lycos herkent het probleem, het zit in een van de tussenliggende schakels tussen Lycos en O2. En ze kunnen niet zeggen wanneer het opgelost is. Leuk dus. Combinatie met KPN geeft geen probleem overigens.
ericc
 
Berichten: 16
Geregistreerd op: ma 13 jan 2003, 16:12
Woonplaats: Haarlem

SMS-lycos niet meer gratis

Berichtdoor frans » do 13 feb 2003, 23:05

hai hans
ik heb het volgende geprogrammeerd:

value xSigKwart=0,value xSigTest=1;

waarbij xSigKwart, staat voor elk kwartier een signaal
waarbij xSigTest, staat voor ?een signaal wanneer een trade wordt aangegaan

Nu kan ik via de grafiek via Instellingen wijzigen de value wijzigen en dus signalen aan of uit zetten

Vervolgens:
xTijd:= Currenttime;
if (xSigKwart=1 & close=close[1])then Alert ('eb=: '+NumToStr(close,2)+' e:'+NumToStr(xTrend,2)+' hr:'+Numtostr(xTijd));

if (xSigKwart=1 & close>close[1])then Alert ('eb>: '+NumToStr(close,2)+' e:'+NumToStr(xTrend,2)+' hr:'+Numtostr(xTijd));

if (xSigKwart=1 & close<close[1])then Alert ('eb<: '+NumToStr(close,2)+' e:'+NumToStr(xTrend,2)+' hr:'+Numtostr(xTijd));

Dus wanneer xSigKwart op 1 staat krijg ik elk kwartier een alert met de tekst
eb (=Ebund)
= , <, > dan de vorige bar
prijs
e: staat voor de trendindicator
tijd


veel succes
frans
 
Berichten: 13
Geregistreerd op: do 04 okt 2001, 22:52

Vorige

Keer terug naar Suggesties en vragen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten

cron