lidmaatschap

Moderator: Perry

lidmaatschap

Berichtdoor Janosh » za 30 nov 2002, 11:23

Als potentieel nieuw lid heb ik de volgende vragen .

Ik ben hobby belegger met een redelijk (denk ik zelf) gevoel voor technische analyse. Ik kan niet de hele dag de beurs volgen en ook niet op elk moment van de dag handelen na bijvoorbeeld een sms- signaal. Is Vestics dan wel geschikt voor mij?
Janosh
 
Berichten: 9
Geregistreerd op: za 30 nov 2002, 11:11

lidmaatschap

Berichtdoor Pierre » za 30 nov 2002, 16:05

Hallo Janosh,

Vestics is opgezet als een breed pakket, dat zowel voor de beginnende belegger als voor de geavanceerde belegger oplossingen biedt.

De bedoeling is om een 'beleggerscommunity' van de grond te trekken, waarbinnen beleggers van allerlei pluimage zich thuis voelen. In deze mix schuilt de kracht.

Ook al gebruik je maar 10% van de functionaliteit, dan betaal je nog geen cent te veel. En mocht je in de toekomst behoefte hebben aan de extra mogelijkheden die Vestics biedt, dan heb je ze al in huis en kun je ze meteen gaan gebruiken, zonder dat je van pakket moet wisselen.

Of Vestics iets voor jou is, kun je het beste bepalen door een abonnement te nemen. Bevalt het niet, dan zeg je gewoon binnen 30 dagen op, en kost het je geen cent. Ook daarna kun je dagelijks opzeggen. Dus je kunt je nooit een buil vallen.

Vergelijk dat met de andere aanbieders: daar begin je met een pakket te kopen, en vervolgens zijn alle onderhouds- en koersabonnementen altijd jaarcontracten zijn die je lang van te voren moet opzeggen.
Pierre
 
Berichten: 412
Geregistreerd op: di 02 okt 2001, 9:46
Woonplaats: Leerdam

lidmaatschap

Berichtdoor El Doctoro » wo 18 dec 2002, 20:59

Als aankomend lid vind ik het allemaal geweldig.
Ik ben al jaren bezig met TA sinds 1994 en het
is voor mij dus ook een dagtaak 10 uur p/dag!

Wat ik echt super vind is het forum, je kunt nu
met medegebruikers in contact komen. Ik heb
eerst uitgebreid op de website alles gelezen en
moet zeggen het is echt super!

Nu hoop ik dat het pakket ook echt zo super is
maar daar komen we snel genoeg achter. Je kan
nu in elk geval met andere medegebruikers via
het forum communiceren en dat is echt tof! :)

El DOC :biggrin:

(Edited by El Doctoro at 8:59 pm op 18,dec. 2002)
?-={ I'm a SodomBiker }=-
http://www.sodombikers.tk
El Doctoro
 
Berichten: 23
Geregistreerd op: di 17 dec 2002, 10:47
Woonplaats: SodomCity

lidmaatschap

Berichtdoor FM » wo 18 dec 2002, 22:15

Janosh,

Veel beleggers moeten het doen met End-Od-Day beleggen. Vestics is hier prima voor geschikt en je bent niet afhankelijk van SMSjes en andere dagelijkse info.

Gewoon proberen, maar wel even de tijd er in stoppen om je in te werken in TA en Vesticode(EasyLanguage).

met groet,

Frans.
FM
 
Berichten: 113
Geregistreerd op: do 15 aug 2002, 12:58


Keer terug naar Suggesties en vragen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 gasten

cron