Systeemeisen???

Moderator: Perry

Systeemeisen???

Berichtdoor Moneytrader » do 28 nov 2002, 14:37

Ik heb een pc en een laptop.
Allebei PII resp 266 en 300 Mhz en 64 Mb.
Op mijn pc ging het wel, alleen mijn HD liep vol (koersinfo). Nu heb ik een nw. MoBo gekocht met 900 Mhz Duron en 128 Mb. Ik moet alleen alles nog installeren.
Echter op mijn laptop werkt Vestics erggg traaag!!!
Heb je nu min een PIII processor nodig met 128 Mb ???
Waarom worden er geen systeemeisen vermeld.
Zo wordt iedereen met een oud systeem op kosten gejaagd!
Moneytrader
 
Berichten: 1
Geregistreerd op: do 28 nov 2002, 14:31

Systeemeisen???

Berichtdoor FM » do 28 nov 2002, 22:34

Hallo,

Zoals met zoveel applicaties tegenwoordig is geheugen het magische woord. Ik heb Vestics gedraaid op een 500mhz PIII met 320MB geheugen en dat ging goed. Niet te veel tabs maken die "open" staan en je kunt er goed mee werken. Nu ben ik over naar een P4 met 1GB intern en alle vliegt je voorbij. Je ziet wel dat als Vestics gehuegen krijgt eht ook graag gebruikt. Met name bij optimaliseren. Ik zou upgraden naar 256MB en kijken hoe dat bevalt.

met groet,

Frans.

PS

Tip/vraag voor Pierre, kan het updaten van de grafieken niet worden uitgezet bij optimaliseren?
FM
 
Berichten: 113
Geregistreerd op: do 15 aug 2002, 12:58

Systeemeisen???

Berichtdoor arend » zo 19 jan 2003, 17:05

Mijne heren, (mocht dit niet kloppen dan hoor ik het wel)

ik heb de discussie gelezen en vraag n mij het volgende af. Ik wil een nieuwe PC aanschaffen en denk aan een AMD processor 2000+ met 512 Mb geheugen. Kan dit fatsoenlijk werken of blijf ik met problemen zitten dat alles aan het eind van de dag erg traag wordt. Ik bezit nu namelijk een PIII 500MHz met 128 Mb en als koersvoorziening draait A+
arend
 
Berichten: 10
Geregistreerd op: zo 10 feb 2002, 21:32

Systeemeisen???

Berichtdoor FM » zo 19 jan 2003, 20:02

Arend,

Dit zal zeker werken. Ik neem aan dat WindowsXP gebruikt zal gaan worden.
De laatste versie gaan ook wat beter met het geugen om dus je zal zeker geen reden tot klagen hebben. 512MB is OK.
Optimaliseren blijft een trage bezigheid en daar doet geen enkele processor wat aan.

veel trading plezier,

Frans.
FM
 
Berichten: 113
Geregistreerd op: do 15 aug 2002, 12:58

Systeemeisen???

Berichtdoor Jos » wo 22 jan 2003, 21:11

Ik heb een Pentium I 200 MHz met Windows 98, en door allerlei optimilisaties door het Vestics team wordt Vestics steeds sneller. Voorheen had Vestics een redelijk hoog irritatiegehalte op zo'n oude machine(traag), maar volgens mij werkt Pierre & Co hard aan verbeteringen. De laatste beta ziet er goed uit.

Jos
Jos
 
Berichten: 37
Geregistreerd op: do 04 okt 2001, 21:45


Keer terug naar Suggesties en vragen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten

cron