2 vragen - Signaleringen en Windows XP

Moderator: Perry

2 vragen - Signaleringen en Windows XP

Berichtdoor Erwin0001 » di 26 nov 2002, 12:36

Dames/heren,

Twee probleempjes waar ik zo ??n, twee, drie geen oplossing voor weet.
Ten eerste: als bij mij een signalering in de "volg"-modus is, wordt hij steevast de volgende ochtend geactiveerd, op het moment dat de eerste tikken binnen komen. Dus onafhankelijk van de openingskoers.
Ten tweede: ik heb XP draaien, met daarop twee accounts. Op het moment dat ik van de ?ne naar de andere account switch en weer terug, ben ik de "vestics"-werkbalk kwijt. Op de achtergrond draaien de programma's nog wel, maar ik kan ze niet benaderen zonder eerst uit te loggen en dan weer in te loggen.
Iemand suggesties/oplossingen?

Bij voorbaat dank,

Erwin
Erwin0001
 
Berichten: 4
Geregistreerd op: do 25 jul 2002, 14:39

2 vragen

Berichtdoor cees » wo 27 nov 2002, 11:32

Erwin,

Ik draai vestics ook onder XP en heb het zelfde probleem. Je kunt dit oplossen door Vestics te minimaliseren en dan naar een ander account te gaan.
Als je weer terug gaat naar de oorspronkelijke account staat vestics nog in de taakbalk.
Zelf vind ik het geen mooie oplossing.

groetjes

cees
cees
 
Berichten: 51
Geregistreerd op: wo 27 feb 2002, 19:48

2 vragen

Berichtdoor ericc » vr 17 jan 2003, 22:32

Lijkt me een algemeen XP ?probleem, ik had het ook, en ook opgelost door te minimaliseren. Wat misschien ook des XP?s is: als ik de designer in duik, en ik wil weer terug via de knop "Beeld", dan reageert die knop niet meer. (soms wel, soms niet) Oplossing is dan het venster te sluiten en opnieuw de grafiek in te laden. Wel een oplossing, niet elegant.

Nog iets: het komt voor (maar onregelmatig) dat als ik in grafiekmode ben en het venster verklein (omdat ik meerdere vensters tegelijk wil zien) dat de knoppen en tabs`"verkreukeld" raken, en dat dat niet meer goed komt. Ook dan is de enige oplossing sluiten en openen maar.
ericc
 
Berichten: 16
Geregistreerd op: ma 13 jan 2003, 16:12
Woonplaats: Haarlem

2 vragen

Berichtdoor ja » za 18 jan 2003, 13:40

Hoi ericc.

Je schreef: Wat misschien ook des XP?s is: als ik de designer in duik, en ik wil weer terug via de knop "Beeld", dan reageert die knop niet meer. (soms wel, soms niet) Oplossing is dan het venster te sluiten en opnieuw de grafiek in te laden. Wel een oplossing, niet elegant. ?
-----------------------------------------------------------------------

Ook ik heb af en toe dit probleem.
Bij mij helpt het om de functietoetsen F10 en F11 te gebruiken om tussen de grafiekmodus en de designer te schakelen.

groetjes John
ja
 
Berichten: 4
Geregistreerd op: di 23 okt 2001, 21:11
Woonplaats: Numansdorp

2 vragen

Berichtdoor ericc » za 25 jan 2003, 0:04

Bedankt John, dat is een stuk handiger.
ericc
 
Berichten: 16
Geregistreerd op: ma 13 jan 2003, 16:12
Woonplaats: Haarlem


Keer terug naar Suggesties en vragen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten

cron