vesticode - kleuren aanpassen met de editor

Moderator: Perry

vesticode - kleuren aanpassen met de editor

Berichtdoor cdjansen » wo 13 nov 2002, 23:24

De kleuren van de MovAvgCrossover staan mij niet aan. Ik kan dit natuurlijk in grafiekeigenschappen veranderen.
De volgende keer dat ik dit systeem gebruik ben ik natuurlijk weer niet tevreden met de kleuren. Ik blijf dus aan de gang.

Mijn idee was om de standaard instellingen van dit systeem te veranderen met debugger en editor -> module eigenschappen.

Na het opnieuw invoegen van het systeem worden mijn kleuren echter niet toegepast. Hoe ik kleuren van trades kan aanpassen is mij helemaal onduidelijk.
Hoe verander ik de instellingen?
cdjansen
 
Berichten: 31
Geregistreerd op: vr 08 feb 2002, 21:05
Woonplaats: zeist

vesticode - kleuren aanpassen met de editor

Berichtdoor geert udema » do 14 nov 2002, 23:53

Pierre vertelde dat parameters aan de PLOT functie zullen worden toegevoegd waarmee je aanpassing van kleur e.d. van die lijn niet meer via de grafiek hoeft te doen. Ik weet niet hoe het daarmee staat.

Groetend, Geert.
geert udema
 
Berichten: 114
Geregistreerd op: ma 31 dec 2001, 11:45

vesticode - kleuren aanpassen met de editor

Berichtdoor Pierre » zo 17 nov 2002, 19:54

Hallo Cor,

Als je het MA crossover systeem laadt in het Bronkode tabblad van de designer dan kun je via de menukeuze Editor >> Module eigenschappen de standaard instellingen voor de diverse plots aanpassen.

Helaas is het op dit moment nog niet mogelijk om de kleur van de trading-blokken op deze manier in te stellen omdat deze niet via een plot gegenereerd worden. We hebben dat op de lijst staan van toekomstige aanpassingen.
Pierre
 
Berichten: 412
Geregistreerd op: di 02 okt 2001, 9:46
Woonplaats: Leerdam


Keer terug naar Suggesties en vragen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 gasten

cron