Nieuwe Software

Moderator: Perry

Nieuwe Software

Berichtdoor A Bos » za 28 sep 2002, 12:50

6 sept kreeg ik mail van Pierre dat er nieuwe software klaar stond. Ik heb mijn standaardinstelling (bij mijn weten) niet veranderd, maar hoe weet ik nu of en wanneer er nieuwe updates bij mij zijn ge?nstalleerd?

A. Bos
A Bos
 
Berichten: 8
Geregistreerd op: di 10 sep 2002, 15:37

Nieuwe Software

Berichtdoor Pierre » zo 29 sep 2002, 11:23

Hallo A.

Nee, die versie is nog steeds in 'proef'.

In de mededeling stond dat..
... de nieuwe versie klaar stond voor de mensen die bij Beheer >> Instellingen >> Wijzigingen de rubriek Programmawijzigingen = Meteen hebben aangestipt.

Voor de mensen die "Na enkele dagen" hebben geselecteerd proberen we het aantal updates zo laag mogelijk te houden. Daarom komt de wijzing pas als deze helemaal compleet is.

We zijn de afgelopen paar weken druk doende geweest met het hele VestiCode gebeuren en daardoor zijn er nog enkele wijzigingen die we eerst willen activeren voordat we de nieuwe versie uitleveren aan alle gebruikers.

De VestiCode-aanpassingen komen a.s. maandag op de server voor de groep-Meteen, en volgend weekend zouden we dan aan iedereen kunnen uitleveren.

Steeds als er een grote update is, kondigen we die per email aan en vertellen dan ook even wat er allemaal aangepast is.
Pierre
 
Berichten: 412
Geregistreerd op: di 02 okt 2001, 9:46
Woonplaats: Leerdam


Keer terug naar Suggesties en vragen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten

cron