Vision en Portfolio, nog zinvol?

Moderator: Perry

Vision en Portfolio, nog zinvol?

Berichtdoor DrFeelgood » vr 20 sep 2002, 18:46

Ik ben in het bezit van VisionPro en Portfolio, inclusief een abonnement op koersen van Eurobench.
Zijn er meer gebruikers van deze programma's, wat zijn jullie ervaringen in combinatie met Vestics en is het nog wel zinvol om koersinfo ook via Tijdbeursmedia binnen te halen?
DrFeelgood
 
Berichten: 1
Geregistreerd op: vr 20 sep 2002, 18:35

Vision en Portfolio, nog zinvol?

Berichtdoor Eppo » vr 20 sep 2002, 21:53

Ook ik heb en gebruik VisionPro met abonnement op Eurobench, geldig tot tweede kwartaal 2003. ?Mijn voorlopige indrukken zijn, dat Vestics meer biedt dan VisionPro en dat het aanhouden van een Eurobench abonnement zinloos is. Ik wil echter nog wel de betrouwbaarheid van de datafeed door Vestics in de komende periode bevestigd zien. Ook lijken, maar ik moet dat nog beter checken, de historische data van Vestics niet altijd tot tien jaar terug te gaan, terwijl dat wel zou moeten.
Vr. gr. Eppo R. Kooi.
Vr. gr. Eppo
Eppo
 
Berichten: 32
Geregistreerd op: ma 08 okt 2001, 21:10
Woonplaats: Leiderdorp

Vision en Portfolio, nog zinvol?

Berichtdoor bart lenselink » di 24 sep 2002, 12:31

Eppo,

Waarop baseer je de toevoeging "terwijl dat wel zou moeten"? Is dit een verwachting die door Vestics is geuit of komt het voort uit de behoefte om over een periode van 10 jaren te back-testen?
Ge?nteresseerd in turbo's en speeders? Neem eens een kijkje op turbobeleggen.blogspot.com.
bart lenselink
 
Berichten: 23
Geregistreerd op: ma 25 feb 2002, 9:49
Woonplaats: Pijnacker

Vision en Portfolio, nog zinvol?

Berichtdoor Eppo » di 24 sep 2002, 13:36

Dat "wel zou moet" slaat
zowel op de indrukken die bij mij door Vestics zijn gewekt,
als op het soms wat verder kunnen terugkijken dan bijv. vijf jaren t.b.v. fundamentele analyse m.b.v. de NAIC-methode,
als op het beschikbaar zijn van 10 jaren historie bij Eurobench in combinatie met VisionPro.

Vr. gr. Eppo R. Kooi.
Vr. gr. Eppo
Eppo
 
Berichten: 32
Geregistreerd op: ma 08 okt 2001, 21:10
Woonplaats: Leiderdorp


Keer terug naar Suggesties en vragen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 38 gasten

cron