handelssystemen - handelssystemen hoe te starten ?

Moderator: Perry

handelssystemen - handelssystemen hoe te starten ?

Berichtdoor Rocket » za 03 aug 2002, 21:36

Goedendag,

Vestico ziet er goed uit !! En ik kan de contactdagen niet afwachten.

Het samenstellen van handelssystemen is een van de punten die mijn aandacht heeft.

Zou iemand mij op weg kunnen helpen middels een mailtje of dergelijke ?
Hoe maak ik een nieuw handelssysteem aan in Vesti-code ? en waar sla ik hem op om hem te voorschijn te toveren ?
Hoe maak ik een vereiste, welke een koop/verkoop signaal genereerd ?

Of kan iemand me enkele voorbeelden toe-mailen ?

Programmeren in Html en microsoft toepassingen beheers ik redelijk.... NU Vesticode nog.

Bij voorbaat vriendelijke dank,

Peter
Impact@raketnet.nl
Met vriendelijke groet,Peter
Rocket
 
Berichten: 1
Geregistreerd op: za 03 aug 2002, 21:28
Woonplaats: Enschede

handelssystemen

Berichtdoor Jos » zo 04 aug 2002, 16:58

Inderdaad ziet Vesticode er erg goed uit. Dat geldt trouwens voor heel Vestics.

Als je wilt beginnen moet je eerst wat weten van Technische Analyse. Er zijn verschillende goede Engelstalige boeken te krijgen. Ook is het blad Stock & Commodities een aanrader.

Je kunt het beste even kijken naar MovAvgCrossOver systeem dat standaard bij Vestics zit. Vestics biedt support voor EasyLanguage en de Reference PDF kun je ophalen bij de website van TradeStation Technologies.

Als je hulp nodig hebt stuur je me maar een email met je concrete vragen: josr@josr.org . De helpdesk van Vestico is niet bestemd voor vragen over schrijven van handelssystemen, de resultaten, en optimalisatie.

Jos
Jos
 
Berichten: 37
Geregistreerd op: do 04 okt 2001, 21:45

handelssystemen

Berichtdoor Pierre » di 06 aug 2002, 7:23

Hallo Rocket,

We hebben op dit moment VestiCode nog een beetje verstopt. VestiCode is gewoon helemaal operationeel en alle standaard indicatoren zijn gewoon in Vesticode geschreven, maar omdat de documentatie ontbreekt hebben we dit stuk van Vestics voor 'n paar weken op slot gedaan.
In september, als iedereen terug is van vakantie, gaan we beginnen met cursussen e.d. Dan gaat het slot er van af. Mocht je niet kunnen wachten tot september, dan mag je op je eigen houtje al beginnen: je moet dan in het bestand Vestics.ini de instelling VESTICODE=0 veranderen in VESTICODE=1.

Wat betreft ondersteuning van VestiCode door onze Helpdesk: Het is zeker de bedoeling dat mensen met hun VestiCode vragen bij ons terecht kunnen. We hebben alleen nu, tijdens de opstart, geen mogelijkheid om 'individueel onderwijs' te geven in VestiCode en daarom hebben we VestiCode even op slot gedaan. Na de cursussen kan iedereen met gerichte vragen over VestiCode ook gewoon terecht bij de helpdesk.

In het forum komt binnenkort een apart VestiCode-tak waar iedereen terecht kan met z'n vragen. Iedereen kan dan meelezen met de vragen en de antwoorden, en de ervaren VestiCode of EasyLanguage gebruikers kunnen dan de minder ervarenen helpen.
Pierre
 
Berichten: 412
Geregistreerd op: di 02 okt 2001, 9:46
Woonplaats: Leerdam

handelssystemen

Berichtdoor Dirk » wo 07 aug 2002, 16:37

Hoi Peter,

Zit in een zelfde situatie als jij. Wil graag wat meer weten over handelssystemen en het programmeren ervan. Heb een site gevonden www.traders2traders.com, tradestation aanklikken, vervolgens op pagina 3 "Omega Research System Trading and Development Club". Hier kun je een 13 tal pdf files downloaden (vergt enige tijd) met veel uitleg en voorbeelden van handelssystemen die met enige correcties in Vestics in te brengen zijn. ?
Zeker de moeite waard. Veel plezier.
Een vriendelijke groet,

Dick
Dirk
 
Berichten: 28
Geregistreerd op: wo 07 aug 2002, 16:30
Woonplaats: Rosmalen

handelssystemen

Berichtdoor acp010107 » vr 09 aug 2002, 12:22

Hoi Pierre,
Je hebt nu wel gezegd hoe de kluis van VestiCode geopend moet worden, maar niet hoe we daar komen. M.a.w. ik heb wel teruggevonden ?hoe ik een VestiCode-indicator of i.d. kan opnemen in een grafiek, maar niet hoe ik in VestiCode kan komen, bijv. om te zien hoe de reeds aanwezige indicatoren e.d. er in VestiCode uitzien. Met de handleidingen, te vinden bij ?o.m. TradeStation en Traders2Traders, kunnen we dan enig idee krijgen hoe VestiCode in elkaar zit en hoe een en ander geprogrammeerd wordt.
Misschien vraag ik wat veel en verwijs je me naar de cursussen in september, maar misschien kan je ons met een kort antwoord, bijv. het pad hoe daar te komen erg helpen.
b.v.d.
Aad ? ?
acp010107
 
Berichten: 101
Geregistreerd op: di 05 maart 2002, 23:48

handelssystemen

Berichtdoor Pierre » vr 09 aug 2002, 12:42

Als je VESTICODE=1 hebt ingesteld komt er een extra mogelijkheid in het grafiekprogramma, namelijk de strategy designer. Je kunt die oproepen via de menukeuze Beeld >> Designer of via F11
Pierre
 
Berichten: 412
Geregistreerd op: di 02 okt 2001, 9:46
Woonplaats: Leerdam

handelssystemen

Berichtdoor bart lenselink » wo 04 sep 2002, 15:39

Ik heb inmiddels de 13 pfd files gedownload en geprint. Inderdaad een hele kluif!
Is Omega Research na verschijnen van het 13e document gestopt met publiceren van dit soort documenten of zijn latere documenten niet publiek toegankelijk?
Ge?nteresseerd in turbo's en speeders? Neem eens een kijkje op turbobeleggen.blogspot.com.
bart lenselink
 
Berichten: 23
Geregistreerd op: ma 25 feb 2002, 9:49
Woonplaats: Pijnacker


Keer terug naar Suggesties en vragen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 gasten

cron