Geen bericht - xx

Moderator: Perry

Geen bericht - xx

Berichtdoor john » do 06 jun 2002, 14:31

Is geen bericht " goed bericht ?" ik hoor niets meer van Vestico.
john
 
Berichten: 3
Geregistreerd op: di 06 nov 2001, 10:13

Geen bericht

Berichtdoor bob » do 06 jun 2002, 17:21

klopt, ik heb dezelfde ervaring. Ook geen antwoord op vragen via email!
bob
 
Berichten: 11
Geregistreerd op: ma 17 dec 2001, 13:14
Woonplaats: Nieuwegein

Geen bericht

Berichtdoor Jos » do 06 jun 2002, 22:32

Hoi John, Bob,

Ik ben sinds kort een van eerste gebruikers van Vestics, en ben erg enthousiast over het pakket. Het is een erg krachtig pakket voor charting, tradingsystemen, etcetera.

Ik heb Pierre al enige tijd geleden getipt dat het misschien handig is (toekomstige) gebruikers beter te informeren, b.v. door een echt wekelijks statusbericht.

Je moet echter ook goed begrijpen dat Vestico nu alle tijd besteedt aan het uitbreiden van haar product. Aangezien ik zelf ook als Software Engineer werk in de automatisering, weet ik hoeveel initial effort het kost om van niets op hetzelfde niveau te komen als de bestaande pakketten(zoals in dit geval Wallstreet, tradestation etc). Deze paketten zijn geevolueerd over de jaren, en deze firma's hebben grotere financial, marketing en technical resources.

Als deeltijd student Technische Bedrijfskunde zat ik vanavond bij het vak Marketing nog te denken aan Vestico. Vestico is een echte 'marktuitdager'(de les ging toevallig over marktposities). Marktuitdagers dagen martkleiders uit, en 9/10 bedrijven zijn overiges marktvolgers(minder risico's). Marktuitdagers(zoals Vestico), lopen grotere risico's met mogelijkheden op grotere cashflows.

Ik vind dit persoonlijk een erg goed concept(van een netwerk, all-in-lease, etc). Als Software Engineer kan ik zeggen dat de software erg slim in elkaar zit(modulaire opzet). Ook dit one-stop-shop idee, samen met een bepaalde community is mi erg goed te verkopen.

Jos
Jos
 
Berichten: 37
Geregistreerd op: do 04 okt 2001, 21:45

Geen bericht

Berichtdoor Pierre » vr 07 jun 2002, 21:00

Hoi Allemaal,

Geen bericht is... slordig! Excuses hier voor.

Oorzaak is dat je steeds nog enkele dagen wilt wachten omdat je dan misschien iets concreter kunt zijn in je uitspraken, enz.

Iedereen hardstikke bedankt voor het geduld tot dusver.
Ik zal dit weekend hoe dan ook een statusbericht rondsturen.
Beloofd!
Pierre
 
Berichten: 412
Geregistreerd op: di 02 okt 2001, 9:46
Woonplaats: Leerdam

Geen bericht

Berichtdoor bob » zo 09 jun 2002, 20:09

Hallo Pierre,
Dat begrijp ik allemaal wel, ik doelde echter op het feit dat ik al twee keer per email gevraagd heb hoe het is met de uitlevering van mijn pakket. I heb de licentie file al opgestuurd gekregen en het pakket lag op 11 mei voor mij klaar. Ik kon niet komen en heb al voor 11 mei dat aangegeven en gevraagd het per post toe te sturen.
bob
 
Berichten: 11
Geregistreerd op: ma 17 dec 2001, 13:14
Woonplaats: Nieuwegein

Geen bericht

Berichtdoor Pierre » ma 10 jun 2002, 9:22

Hoi Bob,

Het is onze policy om elk email bericht dezelfde dag nog te beantwoorden. Waarschijnlijk is er iets misgegaan tijdens mijn vakantie. Excuses daarvoor.

Een mogelijke andere verklaring is dat ik soms niet reageer op een bericht waarvan ik vermoed dat deze zich gekruisd heeft met een bericht mijnerzijds. Bijv. ik stuur een statusbericht en de volgende dag krijg ik een vraag over de uitlevering. Dan hebben beide berichten elkaar duidelijk gekruisd.
Pierre
 
Berichten: 412
Geregistreerd op: di 02 okt 2001, 9:46
Woonplaats: Leerdam

Geen bericht

Berichtdoor john » ma 10 jun 2002, 11:34

Hallo Pierre.

Ook ik was verhinderd om 11 mei het pakket op te halen en heb gevraagd het op te sturen met normale CD schijf.
Hierop heb ik ook geen bericht meer ontvagen, kunt u het alsnog opsturen ?

J.R.
john
 
Berichten: 3
Geregistreerd op: di 06 nov 2001, 10:13

Geen bericht

Berichtdoor bob » ma 10 jun 2002, 15:36

Hallo Pierre,
Hiermee heb ik nog steeds geen antwoord op mijn email.
Zal ik hem nogmaals sturen of wordt het pakket nu per post verstuurd?
Groeten, Bob.
bob
 
Berichten: 11
Geregistreerd op: ma 17 dec 2001, 13:14
Woonplaats: Nieuwegein

Geen bericht

Berichtdoor Pierre » ma 10 jun 2002, 19:22

Hoi John, Bob,

Hebben die postings zich gekruisd met ons statusbericht? ;)

In het statusbericht wordt aangegeven wat ons huidige uitleveringsschema is:
We hebben, op grond van de goede ervaringen met de 11 mei-groep, afgezien van het organiseren van een nieuwe bijeenkomst en gaan de hele groep 1 op korte termijn uitleveren per post. Het wachten is alleen op de nieuwe release die op dit moment gemaakt wordt.

Voor meer details verwijs ik naar het statusbericht.

Ik hoop dat daarmee jullie emails als beantwoord beschouwd mogen worden. Zo niet, stuur dan een nieuwe email met je concrete vragen.
Pierre
 
Berichten: 412
Geregistreerd op: di 02 okt 2001, 9:46
Woonplaats: Leerdam


Keer terug naar Suggesties en vragen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 30 gasten

cron