Feedback huidige gebruikers

Moderator: Perry

Feedback huidige gebruikers

Berichtdoor fred denys » do 14 maart 2002, 20:56

Inmiddels, zo begrijp ik, is er een kern van gebruikers die reeds over Vestics beschikken. We hebben van Pierre het een en ander gehoord over wat probleempjes etc en een tweede release die deze groep inmiddels hebben ontvangen cq spoedig zullen ontvangen.
Jammer (vind ik) dat deze groep zo weinig van zich laat horen in dit Forum. Laat eens iets horen over jullie eerste ervaringen (vooral ook de positieve punten).
Ik zou het overigens ook jammer vinden als de discussie van deze gebruikers "direct" met bv de helpdesk gevoerd wordt. Ik denk, dat als dit forum daarvoor wordt gebruikt er op den duur een nuttige vraagbaak onstaat. ? ?
Maar velen zullen graag eens wat horen over de ervaringen van deze eerste groep uitverkorenen!

Fred
fred denys
fred denys
 
Berichten: 6
Geregistreerd op: di 02 okt 2001, 15:51
Woonplaats: Sneek

Feedback huidige gebruikers

Berichtdoor Biek » do 14 maart 2002, 22:13

Inderdaad Fred, ik vind het zelfs opvallend te noemen dat niemand iets te melden heeft. Als ik tot de eerste groep behoorde, zou ik de rest van de wachtenden op ze'n minst willen vertellen hoe (fantastisch) de eerste ervaring was.
Biek
Biek
 
Berichten: 6
Geregistreerd op: zo 14 okt 2001, 20:26

Feedback huidige gebruikers

Berichtdoor Pierre » do 14 maart 2002, 22:57

Hoi Fred en Biek,

Als het goed is hebben jullie onlangs een statusbericht ontvangen met de stand van zaken. Zoals daarin duidelijk werd gemaakt waren er bij de eerste groep een aantal hinderlijke fouten. Voor details verwijs ik naar dat statusbericht.

Het feit dat jullie op het forum niets horen van de eerste groep komt omdat we vooraf alle pioniers hebben gevraagd om voorlopig niet via het forum te communiceren. Wij waarderen het zeer dat ze zich aan dat verzoek houden.
Pierre
 
Berichten: 412
Geregistreerd op: di 02 okt 2001, 9:46
Woonplaats: Leerdam

Feedback huidige gebruikers

Berichtdoor acp010107 » ma 18 maart 2002, 19:01

Beste Pierre,
op 10 maart j.l. berichtte je ons over de diverse probleempjes/problemen m.b.t. Vestics. ?In dat zelfde email meldde je, dat jullie er vanuit gingen dat er in de week die daarop volgde een grote inhaalslag gemaakt zou kunnen worden, zonder de voornoemde problemen en met een verbeterde user interface. We zijn nu een week later en de vraag is, is het een beetje, bijna of helemaal gelukt wat jullie toen wilden en hebben jullie al een realistisch idee wanneer de overige gebruikers Vestics krijgen.
Ik heb er begrip voor dat er in zo'n aanloopfase allerlei onvoorziene problemen kunnen ontstaan, dat het oplossen van die problemen vaak veel tijd en inspanning vraagt en ik wil ook niets forceren, maar ik zou wel graag een indicatie willen hebben van waar ik aan toe ben.
Vast bij voorbaat bedankt voor je reactie.
Met vriendelijke groet,
Aad C. pronk
acp010107
 
Berichten: 101
Geregistreerd op: di 05 maart 2002, 23:48

Feedback huidige gebruikers

Berichtdoor Pierre » ma 18 maart 2002, 19:55

Hoi Aad,

Laat ik beginnen met te zeggen dat ik het hardstikke tof vindt dat iedereen er begrip voor heeft dat er in het begin van alles mis kan gaan. Ik wil jullie daar hartelijk voor bedanken.

Alle wijzigingen die we gepland hebben (zowel in stabiliteit als in de user interface) zijn inmiddels klaar en getest.

We zijn op dit moment heel intensief aan het stress-testen met configuraties op relatief kleine systemen om vooral de stabiliteit in foutsituaties zo goed mogelijk onder de knie te krijgen. Het was deze error-recovery, die ons bij de eerste uitlevering heel erg parten speelde, die we nu helemaal goed willen krijgen.

Nu de grote hamvraag... hoeveel vertraging levert dat op voor iedereen die zit te wachten? Het is de bedoeling dat we het oorspronkelijke schema weer volledig gaan volgen zodra we opnieuw met uitleveren beginnen en dus zou het grootste deel van groep 1 alsnog in de komende 2 a 3 weken uitgeleverd worden.

Zodra we een duidelijke kijk op de zaak hebben komt er weer een statusbericht met de aangepaste planning.
Pierre
 
Berichten: 412
Geregistreerd op: di 02 okt 2001, 9:46
Woonplaats: Leerdam


Keer terug naar Suggesties en vragen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten

cron