Dit ziet er erg professioneel uit - Goede aanpak door Vestic

Moderator: Perry

Dit ziet er erg professioneel uit - Goede aanpak door Vestic

Berichtdoor Jos » za 02 maart 2002, 16:20

Ik heb net het mailtje gelezen over de planning voor uitlevering, en dit zit erg goed in elkaar. Voor diegene het mailtje niet hebben ontvangen/hebben aangemeld: het komt erop neer dat ze bv een groepje van een paar man maken waarvan er 1 koersen van leverancier x heeft, 1 van leverancier y, etc. Mocht h.e.a. niet helemaal goed werken, dan hangen er geen honderden mensen aan de telefoon maar slechts 1. ?Zulke groepjes kun je ook maken door hardware/besturingssystemen en op andere selectiecriteria uit te splitsen. Zo gaan ze groepje voor groepje uitleveren.

Hier is dus erg goed over nagedacht.

Wat negatieve kritiek betreft waar Pierre voor "vreest"(o.a. op een berichtje van een paar dagen terug dat wat negatiever overkwam dan bedoeld): ik hoop dat ze daarover ook hebben nagedacht. Als ik nu kijk naar de nieuwsgroep nl.beurs, dat is een groot zooitje. Zie ook de postings van enkelen op IEX-forum en andere forums waar vaak gescholden etc wordt.

Jos
Jos
 
Berichten: 37
Geregistreerd op: do 04 okt 2001, 21:45

Dit ziet er erg professioneel uit

Berichtdoor Pierre » za 02 maart 2002, 18:51

Hoi Jos,

Bedankt voor je positieve reactie.

Wat betreft de sfeer op het forum... het zal je waarschijnlijk wel opgevallen zijn dat op dit forum heel zakelijk en nuchter gesproken wordt over heel concrete zaken.

Ik heb in de laatste 10 jaar met het pakket Trader altijd een forum (op het Summa Summarum BBS) en later een ongecensureerde maillijst gehad van Tradergebruikers en in al die 10 jaar is het altijd zeer prettig en constructief geweest. Ik ga er van uit dat we dat bij Vestics ook zo kunnen houden.

Geen vrees dus!
Pierre
 
Berichten: 412
Geregistreerd op: di 02 okt 2001, 9:46
Woonplaats: Leerdam


Keer terug naar Suggesties en vragen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten

cron