Lidgeld - Hoe kan een Belg getalen

Moderator: Perry

Lidgeld - Hoe kan een Belg getalen

Berichtdoor lucas » vr 22 feb 2002, 10:23

Bij het inschrijfformulier kunnen wij als Belg onmogelijk een rekeningnummer van onze Belgische rekening opgeven als te debiteren rekening. Ik ben niet in het bezit van een Nederlandse rekening. Hoe kan ik handelen?
lucas
 
Berichten: 2
Geregistreerd op: do 04 okt 2001, 17:01
Woonplaats: Belgie

Lidgeld

Berichtdoor Pierre » vr 22 feb 2002, 11:28

Hallo Lucas,

We hebben inderdaad geen rekening gehouden met buitenlandse deelnemers aan het Vestics Beleggers Netwerk. Excuses daarvoor.

Je bent niet de eerste die dit probleem meldt en we zijn momenteel met de bank in overleg wat de beste mogelijkheid is om dit te regelen.

Als voorlopige oplossing stel ik voor dat je gewoon het inschrijfformulier invult met 0 in het rekeningnummer.
Pierre
 
Berichten: 412
Geregistreerd op: di 02 okt 2001, 9:46
Woonplaats: Leerdam

Lidgeld

Berichtdoor bj » vr 22 feb 2002, 20:21

hallo,

ik heb geen foutmelding of zo gekregen bij de inschrijving, en ben toch ook belg ;-)

rekening bij Argenta bank.

bert
bj
 
Berichten: 16
Geregistreerd op: ma 05 nov 2001, 22:02

Lidgeld

Berichtdoor Pierre » vr 22 feb 2002, 22:24

Hoi bert,

Die foutmelding krijgen wij natuurlijk wel als we proberen om dat rekeningnummer te gebruiken bij de automatische incasso. :biggrin:
Pierre
 
Berichten: 412
Geregistreerd op: di 02 okt 2001, 9:46
Woonplaats: Leerdam

Lidgeld

Berichtdoor biervanHier » di 06 aug 2002, 19:02

?k ben geabonneerd op Belbel en ik krijg gewoon facturen thuis gestuurd die ik braafkes op z?n Belgs betaal via int?l overschrijving. ?t Is gewoon een schandaal dat men nog extra kosten moet betalen om over te schrijven naar buurlanden en dan nog de Benelux. Banken, nooit geld genoeg.
Enfin, ?k ben in blijde (Vestics)verwachting.
cheers. bVh
biervanHier
 
Berichten: 1
Geregistreerd op: di 06 aug 2002, 18:59
Woonplaats: Elversele Belgi

Lidgeld

Berichtdoor lucas » wo 07 aug 2002, 8:10

hi

ik heb het gevonden, een rekening in Nederland geopend en opgelost zijn alle beslommeringen; De fiscus zal er mee lachen als ik op het einde van mijn belastingbrief schrijf dat er maar 200? op de rekening staat, Hij zal ook de moeite doen om alles te weten en zal zien dat het sap de koolniet waard is
lucas
 
Berichten: 2
Geregistreerd op: do 04 okt 2001, 17:01
Woonplaats: Belgie


Keer terug naar Suggesties en vragen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten

cron