Handleiding/cursus ? - Handleiding/cursus

Moderator: Perry

Handleiding/cursus ? - Handleiding/cursus

Berichtdoor de lange » ma 18 feb 2002, 13:37

Als je alle wensen in het Vestics forum doorleest dan zitten daar heelveel interessante onderwerpen tussen. Je vraagt je zelfs af of je binnen een normaal mensen leven er in slaagd om het allemaal te doorgronden en uit te proberen. Ik weet dat programmeurs een hekel aan administratief werk hebben en ik vraag mij dus af of de handleiding net zo goed gaat worden als de software straks pretendeerd te zijn. Ik denk dat een cursus op bijv. een CD rom geen overbodige luxe zal zijn als je het maximale uit de software wilt halen.
de lange
 
Berichten: 19
Geregistreerd op: di 23 okt 2001, 19:48
Woonplaats: Hengelo

Handleiding/cursus ?

Berichtdoor Pierre » ma 18 feb 2002, 14:09

Hoi Paul,

Alles wordt goed gedocumenteerd. Steeds als er nieuwe functies beschikbaar komen, komt ook de bijbehorende documentatie mee met de update.

Essentieel bij deze aanpak is dat als iemand de helpdesk belt omdat een bepaalde functie niet duidelijk gedocumenteerd is, we die documentatie a la minuut kunnen aanpassen en de volgende dag hebben alle gebruikers de bijgewerkte documentatie.

Daarnaast komen er lezingen op de contactdagen en cursussen over alle onderwerpen. Dat noemen we 'intensieve begeleiding' en dat wordt bij ons heel serieus genomen.
Pierre
 
Berichten: 412
Geregistreerd op: di 02 okt 2001, 9:46
Woonplaats: Leerdam

Handleiding/cursus ?

Berichtdoor de lange » ma 18 feb 2002, 16:21

Ehhh, hebben jullie ook nog min puntjes ;-)


BTW mooie site
de lange
 
Berichten: 19
Geregistreerd op: di 23 okt 2001, 19:48
Woonplaats: Hengelo

Handleiding/cursus ?

Berichtdoor bart lenselink » wo 04 sep 2002, 15:46

Is er al zicht op wanneer en waar cursussen gehouden gaan worden? Ook ben ik benieuwd naar de te behandelen thema's.
Ge?nteresseerd in turbo's en speeders? Neem eens een kijkje op turbobeleggen.blogspot.com.
bart lenselink
 
Berichten: 23
Geregistreerd op: ma 25 feb 2002, 9:49
Woonplaats: Pijnacker

Handleiding/cursus ?

Berichtdoor bart lenselink » ma 09 sep 2002, 12:09

Antwoord op de eerste vraag kwam afgelopen weekend via een e-mail van Pierre: 28 september a.s..
bart lenselink
 
Berichten: 23
Geregistreerd op: ma 25 feb 2002, 9:49
Woonplaats: Pijnacker

Handleiding/cursus ?

Berichtdoor A Bos » di 10 sep 2002, 15:40

Is het mogelijk de handout voor de 28-9 cursus ook digitaal ter beschikking te stellen?

A. Bos
A Bos
 
Berichten: 8
Geregistreerd op: di 10 sep 2002, 15:37

Handleiding/cursus ?

Berichtdoor Pierre » di 10 sep 2002, 18:40

Hallo A,

De algemene documentatie van VestiCode en de Designer wordt uiteraard algemeen uitgeleverd.

Over de handouts van de cursussen hebben we nog geen defenitief beleid bepaald.

In principe willen we iedereen aanmoedigen om de cursus bij te wonen. Verspreiding van de handout leidt, vooral bij mensen die verder weg wonen, al snel tot de gedachte: "Ik lees het wel 'ns door".

Zoals iedereen echter weet is het doorlezen van een handout, zonder de cursus te hebben gevolgt, veel minder effectief dan een cursus.

Het algemeen beschikbaar stellen van de handouts kan dan in sommige gevallen averechts werken.
Pierre
 
Berichten: 412
Geregistreerd op: di 02 okt 2001, 9:46
Woonplaats: Leerdam

Handleiding/cursus ?

Berichtdoor de lange » di 10 sep 2002, 20:26

Het lijkt mij juist geen onaardig idee om de handout elektronisch beschikbaar te stellen, je kan dan veel beter inschatten of deze cursus geschikt is voor jou of dat je toch beter de beginners cursus kan gaan volgen.
de lange
 
Berichten: 19
Geregistreerd op: di 23 okt 2001, 19:48
Woonplaats: Hengelo

Handleiding/cursus ?

Berichtdoor bart lenselink » wo 11 sep 2002, 8:54

Misschien is "Getting Started With TradeStation EasyLanguage" interessant voor diegenen die ofwel de VestiCode cursus niet kunnen bijwonen ofwel zich willen voorbereiden op de cursus. Het document is te downloaden op:
http://www.tradestationworld.com/articl ... arted.shtm
Graag jullie mening over dit boekwerk!
Ge?nteresseerd in turbo's en speeders? Neem eens een kijkje op turbobeleggen.blogspot.com.
bart lenselink
 
Berichten: 23
Geregistreerd op: ma 25 feb 2002, 9:49
Woonplaats: Pijnacker


Keer terug naar Suggesties en vragen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 gasten

cron