Kunnen we begin februari starten ? - Vestico start

Moderator: Perry

Kunnen we begin februari starten ? - Vestico start

Berichtdoor de lange » vr 11 jan 2002, 19:50

Het is nu bijna half januari, is er al iets meer bekend over de februari target ?
de lange
 
Berichten: 19
Geregistreerd op: di 23 okt 2001, 19:48
Woonplaats: Hengelo

Kunnen we begin februari starten ?

Berichtdoor Pierre » za 12 jan 2002, 20:39

Hallo Paul,

Dat is een gewetensvraag !!! Het zal er 'n beetje om spannen.

Hoe dan ook zal de start gefaseerd verlopen, waarbij niet iedereen tegelijkertijd opgestart wordt. We zullen in februari dus zeker met een aantal deelnemers online zijn, maar of dat iedereen wordt of slechts een gedeelte ligt voornamelijk aan de ervaringen met de eerste groep. Als dat allemaal goed gaat, volgt de rest in hoog tempo. Zijn er echter onverwachte problemen dan gaan we die eerst uitzoeken voordat we een tweede groep toelaten.

We werken momenteel met man en macht om in ieder geval v??r 9 februari (HCC-bijeenkomst) operationeel te zijn.

Maar... we beginnen pas als we absoluut overtuigd zijn van de kwaliteit van de dienst. ?Ik hoop dat je daar begrip voor hebt.

Als we namelijk 'n week te vroeg beginnen en er zijn te veel problemen dan kan het wel 'n jaar duren eer we dat weer goed gemaakt hebben.
Pierre
 
Berichten: 412
Geregistreerd op: di 02 okt 2001, 9:46
Woonplaats: Leerdam

Kunnen we begin februari starten ?

Berichtdoor Biek » za 12 jan 2002, 21:09

Hoi Pierre,

Bespeur ik de eerste tekenen van onzekerheid?
Als ?het, waar ik nog steeds van uitga, groene licht er komt hoe wordt het programma dan aan de mens gebracht?
Biek
 
Berichten: 6
Geregistreerd op: zo 14 okt 2001, 20:26

Kunnen we begin februari starten ?

Berichtdoor Pierre » zo 13 jan 2002, 11:13

Hoi Biek,

Dit heeft niks met onzekerheid te maken. Ik wilde duidelijk maken dat we kwaliteit erg belangrijk vinden.

Wat betreft de uitlevering: dat gaat via CDRom.
Pierre
 
Berichten: 412
Geregistreerd op: di 02 okt 2001, 9:46
Woonplaats: Leerdam

Kunnen we begin februari starten ?

Berichtdoor de lange » zo 13 jan 2002, 16:39

Pierre, ik heb begrip voor jullie situatie en ook ik heb belang bij een goed werkend produkt. Ik zou graag als proefkonijn(tester) willen fungeren. Dus als het even kan zet mij dan in de eerste groep. Ehh.. ik ben lid van de HCC gebruikers groep Beleggen.
de lange
 
Berichten: 19
Geregistreerd op: di 23 okt 2001, 19:48
Woonplaats: Hengelo

Kunnen we begin februari starten ?

Berichtdoor bob » ma 14 jan 2002, 22:21

Pierre,
Hoe gaat de indeling in de eerste groep plaatsvinden?
Is dat op volgorde van aanmelding of kan ik me daar voor opgeven? Ik zou ook best in de eerste (testgroep) willen zitten!
bob
 
Berichten: 11
Geregistreerd op: ma 17 dec 2001, 13:14
Woonplaats: Nieuwegein

Kunnen we begin februari starten ?

Berichtdoor Ton van Wunnik » vr 18 jan 2002, 10:09

Ik begrijp, dat mensen graag bij de eerste groep zitten.
Mijn huidige koersvoorziening is opgezegd per 1 februari
vandaar dat ik mij erg vroeg heb aangemeld.
Kan ik bij de eerste groep of is die op bepaalde criteria,
b.v. traders gebruikers, al vastgelegd?
Dank je.
Ton van Wunnik
 
Berichten: 3
Geregistreerd op: wo 28 nov 2001, 20:59

Kunnen we begin februari starten ?

Berichtdoor Pierre » vr 18 jan 2002, 12:25

Sorry Ton,

Ons advies is om je bestaande situatie nog een tijdje parallel te draaien met Vestics. Je kunt dan op je gemak en eventueel geleidelijk overstappen naar Vestics.

Pas als de nieuwe situatie geheel naar tevredenheid draait kun je overwegen om je oude situatie af te bouwen. Pas dan zou ik eventuele abonnementen opzeggen. (je weet wel... oude schoenen pas weggooien als je nieuwe schoenen lekker lopen).

Wat betreft de start per BEGIN februari. Ik kan niet garanderen dat dat al meteen 1 februari is. Het kan goed zijn dat het bijv. 1 of 2 weken later wordt. We doen ons best.

Zodra we echt starten stuur ik wel een eMailtje rond en dan kan iedereen opgeven of hij liever bij de eerste groep zit of liever afwacht.

Dus als je tzt nog even opgeeft dat je bij de eerste groep wilt zijn dan kan dat zondermeer.
Pierre
 
Berichten: 412
Geregistreerd op: di 02 okt 2001, 9:46
Woonplaats: Leerdam


Keer terug naar Suggesties en vragen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten

cron