Uitstel start "Vestics"

Moderator: Perry

Uitstel start "Vestics"

Berichtdoor Eppo » do 29 nov 2001, 23:08

Enerzijds, jammer dat de start een maand is opgeschoven. Ik houd nu nog maar twee maanden over om VBN te vergelijken met wat ik nu heb, Vision2000Pro.
Anderzijds heb ik begrip voor de afweging tussen kwaliteit en snelheid van levering en ben het met jullie beslissing eens. Hopelijk wordt 2 febr wel gehaald.
Vr. gr.
Vr. gr. Eppo
Eppo
 
Berichten: 32
Geregistreerd op: ma 08 okt 2001, 21:10
Woonplaats: Leiderdorp

Uitstel start "Vestics"

Berichtdoor Frans Wijnen » vr 30 nov 2001, 1:29

Als vaste bezoeker van het forum, zag ik een reactie "suggesties en vragen" mbt. uitstel uitlevering. Vreemd genoeg was er geen nieuws te vinden onder
de kop "Medelingen". Pas bij het zoeken naar verdere informatie over het uitstel vond ik bij info een nieuwe
datum voor de start. 'k stel voor dat dergelijk nieuws ook gemeld gaat worden bij de "Mededelingen", want de meeste forumbezoekers slaan denk ik niet regelmatig de info-pagina's op.
Spijtig te horen dat er sprake is van uitstel.
Is het geen idee om per 2 januari te starten met een release van een beta? Dit bijv. onder VOORWAARDE dat hier geen vragen over worden gesteld aan het Vestics-team (dit om te voorkomen dat Vestics lastig gevallen gaat worden met allerlei vraagjes of problemen die in de release van februari toch zullen zijn verholpen?!)
Alle inschrijvers willen toch graag op 'ontdekkingsreis' ?

Voor velen denk ik dat uitstel een grote teleurstelling zal zijn. Immers de verwachtingen zijn hoog.

Toch enig begrip, beter een goed produkt als daar wat meer tijd voor nodig is.

m.vr.gr.
Frans Wijnen
Frans Wijnen
 
Berichten: 37
Geregistreerd op: do 04 okt 2001, 23:05
Woonplaats: Yerseke

Uitstel start "Vestics"

Berichtdoor Pierre » vr 30 nov 2001, 8:49

Hoi Frans,

Iedereen die zich aangemeld heeft bij het Netwerk heeft een emailtje ontvangen over de uitgestelde start. Laat me svp weten als jij dat mailtje niet hebt ontvangen.

Wat betreft eerdere uitlevering... jouw voorstel sluit redelijk aan bij onze bijgestelde planning. Echter, wij gaan er van uit dat de beta intensief begeleid moet worden zodat we optimale feedback krijgen en ook ervaring op doen met helpdesk en bug fixing. Maar daar komen we wel uit.

Wat de afweging kwaliteit/uitleveringsdatum betreft zijn we het ook helemaal eens... de software en de service moeten staan als een huis. Daar ligt dus ook onze prioriteit en daar zal uiteindelijk het sukses van het Netwerk ook vanaf hangen. In ieder geval bedankt voor je begrip.
Pierre
 
Berichten: 412
Geregistreerd op: di 02 okt 2001, 9:46
Woonplaats: Leerdam

Uitstel start "Vestics"

Berichtdoor Pumme » wo 02 jan 2002, 16:13

Is met dit uitstel ook de uiterste inschrijfdatum verschoven?
Pumme
 
Berichten: 1
Geregistreerd op: wo 02 jan 2002, 16:12

Uitstel start "Vestics"

Berichtdoor Pierre » wo 02 jan 2002, 16:59

Hoi Pumme,

Inderdaad, de 'introductie-aanbieding' is ook verlengt.
Pierre
 
Berichten: 412
Geregistreerd op: di 02 okt 2001, 9:46
Woonplaats: Leerdam

Uitstel start "Vestics"

Berichtdoor jeraba » wo 23 jan 2002, 12:49

Onder de toekomstige gebruikers zijn er veel met veel ervaring in TA. Zelf behoren we daar niet bij. Als het programma al deels gereed is, maar met onvoldoende mogelijkheden voor ervaren gebruikers is het wellicht voor "beginners" juist goed om het uit te proberen.
jeraba
 
Berichten: 1
Geregistreerd op: vr 05 okt 2001, 7:50
Woonplaats: 1829 HS Oudorp nh

Uitstel start "Vestics"

Berichtdoor Pierre » wo 23 jan 2002, 13:43

Hoi Jeraba,

De programmatuur is al 'n tijdje klaar. Waar we momenteel mee bezig zijn is het doortesten van alle componenten, het documenteren, het regelen van de infrastructuur, enz. enz.

Vroegtijdige uitlevering, aan beginners of gevorderden, is helaas niet mogelijk. Sorry.

Bij de uitlevering zullen we meteen data bekend maken voor cursussen voor beginners en gevorderden zodat iedereen vanaf het begin zinvol met het programma aan de slag kan.
Pierre
 
Berichten: 412
Geregistreerd op: di 02 okt 2001, 9:46
Woonplaats: Leerdam

Uitstel start "Vestics"

Berichtdoor bARTre » do 24 jan 2002, 14:29

Beste Pierre,
Je schreef als Frans geen email heeft ontvangen over "uitstel", dat hij jou even moest mailen. Maar moet je je dan voor 2002 hebben aangemeld wil je die brief hebben gehad? Anders is er misschien ook iets bij mij fout gegaan...

Alvast bedankt,
Bart
bARTre
 
Berichten: 7
Geregistreerd op: vr 11 jan 2002, 14:26

Uitstel start "Vestics"

Berichtdoor Pierre » do 24 jan 2002, 14:44

Hoi bARTre,

De conversatie waar jij nu op reageert dateert van eind november vorig jaar. Toen is namelijk een mailing de deur uitgegaan om te melden dat we de start van januari verzet hebben naar februari. Iedereen die op 25 november geregsitreerd was heeft die mailing ontvangen, iedereen die toen nog niet geregistreerd was uiteraard niet.

Nu we het toch hebben over mailings... morgen hebben we bij Vestico een planningsmeeting waarin we gaan praten over de ophanden zijnde start. Dat het niet 1 februari wordt zal wel duidelijk zijn, maar na morgen hoop ik jullie te kunnen laten weten wanneer het dan wel wordt.
Pierre
 
Berichten: 412
Geregistreerd op: di 02 okt 2001, 9:46
Woonplaats: Leerdam

Uitstel start "Vestics"

Berichtdoor Calledje » vr 25 jan 2002, 13:34

Beste Pierre,

Krijgen wij op korte termijn ook een antwoord wat de uitkomst van deze meeting is?

Calledje

(Edited by Calledje at 1:36 pm op 25,jan. 2002)
Calledje
 
Berichten: 1
Geregistreerd op: vr 25 jan 2002, 13:11
Woonplaats: Velserbroek

Uitstel start "Vestics"

Berichtdoor Pierre » za 26 jan 2002, 12:14

Hoi Calledje,

Als het goed is heb je inmiddels een eMail ontvangen.
We hebben helaas de datum opnieuw enkele weken moeten verzetten. De nieuwe startdatum is einde februari.
Pierre
 
Berichten: 412
Geregistreerd op: di 02 okt 2001, 9:46
Woonplaats: Leerdam


Keer terug naar Suggesties en vragen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten

cron