Verhuizing website en forum - verzoek tot melden van bugs

Moderator: Perry

Verhuizing website en forum - verzoek tot melden van bugs

Berichtdoor Perry » do 29 nov 2001, 11:35

Hallo allemaal,

De afgelopen dagen zijn we bezig geweest met het verhuizen van de website en het forum naar een andere server. Door een dergelijke verhuizing kunnen er altijd kleine dingen misgaan.

Dat is inmiddels al gebleken, want 3 berichten die gisteren geschreven zijn door gebruikers zijn in de duisternis van het internet verdwenen en niet meer te vinden. De oorzaak hier van is opgelost en zal ook niet meer voorkomen.

Om onze website en het forum helemaal foutloos te krijgen op de nieuwe server vragen we dan ook aan u om elke keer als u denkt, he...daar klopt iets niet, om het hier te melden of even een mailtje sturen aan mij.

Doordat we verhuisd zijn naar een andere server zal het de eerste keer ook nodig zijn om opnieuw in te loggen doordat een bestandje op uw computer (het cookie) niet meer geldig is.

Indien u uw wachtwoord niet meer weet kunt u altijd in de mail die u bij aanmelding gekregen heeft uw wachtwoord vinden of kiezen voor de optie om uw wachtwoord op te laten sturen (bij het inlog scherm kunt u deze optie vinden).

Mijn mail adres is: perry@vestico.nl

Mijn dank zal groot zijn.

vriendelijke groet,

Perry (de webmaster)
Perry
Site Admin
 
Berichten: 14
Geregistreerd op: di 02 okt 2001, 9:57

Keer terug naar Suggesties en vragen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 26 gasten

cron