Ervaringen beta testers Vestics - In hoeverre is Vestics na

Moderator: Perry

Ervaringen beta testers Vestics - In hoeverre is Vestics na

Berichtdoor Robert » di 20 nov 2001, 18:03

L.s.

Als ik in januari gelijk met Vestics aan de slag ga en mijn portefeuille invoer, moet ik mijn "oude" pakket dan nog aanhouden? Zijn de ge?mplementeerde onderdelen in beta geweest? Of moet ik betalen om te "mogen" testen. Beta testers (zijn die hier op dit forum?)laat mij uw ervaringen weten. Anders wacht ik nog even. Op mijn werk zie ik al genoeg brakke "candidate releases" voorbij komen. Beleggen doe ik in mijn vrije tijd en voor mijn plezier. ?

Groet,
Robert.
Robert
 
Berichten: 7
Geregistreerd op: di 13 nov 2001, 19:46

Ervaringen beta testers Vestics

Berichtdoor Pierre » di 20 nov 2001, 21:24

Hoi Robert,

Ik ben het helemaal met je eens! ?Je hoeft dan ook niet bang te zijn dat we op 1 januari starten als de software niet stabiel is.

En wat je 'oude' software betreft... je kent toch wel dat ?gezegde: "Gooi je oude schoenen niet weg voordat je de nieuwe hebt!". Of de meer toepasselijke variant: "Gooi je oude schoenen niet weg voordat je nieuwe lekker lopen!". We hebben in de opzet van Vestics voorzien dat veel mensen bestaande situaties hebben en die eventueel ook gedurende kortere of langere tijd parallel blijven draaien met Vestics.

Tenslotte wat betreft je terughoudendheid inzake de pegels: je kunt altijd gebruik maken van de "niet goed, geld terug" garantie.
Pierre
 
Berichten: 412
Geregistreerd op: di 02 okt 2001, 9:46
Woonplaats: Leerdam


Keer terug naar Suggesties en vragen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten

cron