Bevindingen met Windows XP - Vestics op Windows/XP

Moderator: Perry

Bevindingen met Windows XP - Vestics op Windows/XP

Berichtdoor Pierre » vr 09 nov 2001, 11:36

Hallo allemaal,

We hebben eergisteren een Windows/XP Home edition upgrade gekocht (279 gulden incl. BTW) en geinstalleerd op een van onze test systemen. Zoals te verwachten was verliep de installatie probleemloos.

We hebben vervolgens Vestics getest... liep probleemloos.

Ook de Pinnacle PCTV-Rave kaart werkte zonder problemen met de standaard meegeleverde software.

Tenslotte de Wallstreet interne teletekst kaart. Een snelle test wees inderdaad uit dat de meegeleverde driver van Keyword niet werkt op XP. We hebben vervolgens het probleem onderzocht en de driver aangepast zodat we kunnen melden dat nu Vestics ook weer werkt met de Wallstreet kaarten onder XP.

Tot zover onze bevindingen met XP.
Pierre
 
Berichten: 412
Geregistreerd op: di 02 okt 2001, 9:46
Woonplaats: Leerdam

Bevindingen met Windows XP

Berichtdoor John Kieffer » vr 09 nov 2001, 14:28

Hallo Pierre,

Klasse dat je de Wall Street kaart eerder aan de praat gekregen hebt dan Keyword zelf. :)
Windows XP heb ik inmiddels ook ruim een week draaien. Zo stabiel als een huis. Ik heb nog geen blauw scherm gezien. Dat was onder Win98 bij mij dagelijkse kost.

Groeten
John
John Kieffer
 
Berichten: 2
Geregistreerd op: di 02 okt 2001, 16:08

Bevindingen met Windows XP

Berichtdoor Robert » di 13 nov 2001, 19:57

L.S.

Ik heb de Keyword Teletekstkaart aan de praat gekregen onder XP met de generieke I/O driver Totalio.sys. Werkt prima ook samen met Wall Street. Dit handige drivertje zit tussen Wall Street en de kaart in en simuleert de i/o aansturing onder windows 95/98/ME
Robert
 
Berichten: 7
Geregistreerd op: di 13 nov 2001, 19:46


Keer terug naar Suggesties en vragen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten

cron