vestics en orders via de postbank ? - komt er een koppeling

Moderator: Perry

vestics en orders via de postbank ? - komt er een koppeling

Berichtdoor jjabollen » zo 04 nov 2001, 21:59

Hallo,

komt er een koppeling met vestics en de postbank ?

Zo niet, wat is dan het voorkeur alternatief ?
Kriteria daarvoor voor mij zijn : snel, duidelijk en goedkoop. Alex is dus al duurder, volgens mij.

Hans
jjabollen
 
Berichten: 9
Geregistreerd op: do 01 nov 2001, 22:50

vestics en orders via de postbank ?

Berichtdoor GMe » zo 04 nov 2001, 23:25

Zie dat de postbank niet verder komt dan plaats 6, althans dat zeggen ze op: http://www.belegger.nl/
GMe
 
Berichten: 145
Geregistreerd op: zo 07 okt 2001, 16:16

vestics en orders via de postbank ?

Berichtdoor Pierre » zo 04 nov 2001, 23:27

Hallo Hans,

Voor iemand die bij de Postbank wil beleggen is er uiteraard geen alternatief... die wil gewoon dat we het PB online order systeem ondersteunen. En dat gaan we dus ook ff regelen, maar NIET voor 2 januari, gewoon vanwege de al geplande werkzaamheden. (Hij die alles tegelijk wil doen zal niets bereiken ;) )
Als je echt vrij je keuze kunt maken, dan...
Ik las ergens (op een forum discussie) dat bij een vergelijking van de internet brokers de Rabo (???) als goedkoopste uit de bus was gekomen, met name voor het traden van opties. Of dat waar is, dat weet ik niet, en waarop deze uitspraak gebaseerd is weet ik ook niet. Misschien dat iemand anders daar iets over weet ? Het is altijd leuk om te weten waar je nog goedkoper kunt handelen.
Pierre
 
Berichten: 412
Geregistreerd op: di 02 okt 2001, 9:46
Woonplaats: Leerdam

vestics en orders via de postbank ?

Berichtdoor visavis » do 29 nov 2001, 16:03

In de ConsumentenGeldgids van november jl. (nr.7 2001) wordt verslag gedaan van een test van wat de internetbrokers vergelijkenderwijze al dan niet te bieden hebben. Wat betreft de KOSTEN moet onderscheid gemaakt worden naar het type belegger dat je bent en of je veel/weinig in opties, aandelen of fondsen handelt.
Algemene conclusie: Voor grotere transacties kun je het beste terecht bij SNS, ALEX, Robeco of Binck. Wie regelmatig kleine orders uitvoert betaalt het minst bij Postbank en Rabobank.
Ik kan de overzichten bij dit verslag aanbevelen.
HansV.
visavis
 
Berichten: 1
Geregistreerd op: di 16 okt 2001, 19:13
Woonplaats: venray

vestics en orders via de postbank ?

Berichtdoor jjabollen » za 05 jan 2002, 17:35

Dank u voor de reaktie.
Inmiddels heb ik wat rondgezocht.
Ik stap over naar Alex.
Alleen al omdat daar meerdere soorten orders gegeven kunnen worden. Stoploss orders, en orders die ingaan als een koers boven een waarde stijgt e.d.

En omdat dat meteen ondersteunt wordt door Vestico natuurlijk.
Hans
jjabollen
 
Berichten: 9
Geregistreerd op: do 01 nov 2001, 22:50


Keer terug naar Suggesties en vragen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten

cron