VESTICODE en easylanguage

Moderator: Perry

VESTICODE en easylanguage

Berichtdoor toekomst » do 18 okt 2001, 23:12

Hoe kom ik aan gegevens (specificaties) van vesticode?
Eventueel die van easylanguage dat, zo lijkt het mij, een subset is van VESTICODE
toekomst
 
Berichten: 1
Geregistreerd op: vr 12 okt 2001, 12:28
Woonplaats: Harderwijk

VESTICODE en easylanguage

Berichtdoor Pierre » do 18 okt 2001, 23:27

Hoi Toekomst,

Specificaties van VestiCode worden momenteel gemaakt. Specificaties van EasyLanguage kun je gratis als PDF-bestand downloaden van http://www.tradestation2000i.com/suppor ... fault.shtm

VestiCode is niet een superset van EasyLanguage, maar een eigen taal. Wel hebben we Vestics zo gemaakt dat je VestiCode en EasyLanguage helemaal door elkaar heen kunt gebruiken. Dus mensen die gewend zijn aan EasyLanguage omdat ze bijv. TradeStation hebben, kunnen die taal blijven gebruiken, maar wij gaan ons bij de cursussen e.d. helemaal richten op VestiCode.

Qua mogelijkheden zijn de beide talen momenteel gelijk. Het kan goed zijn dat we bij toekomstige nieuwe functies deze wel in VestiCode zullen inbouwen maar niet in EasyLanguage, maar tot nu toe zijn we er in geslaagd om alle uitbreidingen zo te maken dat ze in beide talen ondersteund worden.
Pierre
 
Berichten: 412
Geregistreerd op: di 02 okt 2001, 9:46
Woonplaats: Leerdam

VESTICODE en easylanguage

Berichtdoor cdekeizer » za 29 jun 2002, 18:28

Waar kan ik meer informatie vinden omtrent "Vesticode". Het hoofdstuk in de mij onlangs toegestuurde "vestics Cd-rom" was nog leeg.
cdekeizer
 
Berichten: 5
Geregistreerd op: wo 06 feb 2002, 0:26
Woonplaats: Dordrecht

VESTICODE en easylanguage

Berichtdoor Pierre » za 29 jun 2002, 20:17

Hoi cdekeizer,

Op de 'buitenkant' van de Cd-rom zit inderdaad alleen de help van Vestics. Als je de help van VestiCode wilt lezen, dan kan dat op 2 manieren...
a) in de PDF-versie van de documentatie zitten wel ca. 100 pagina's over Vesticode
b) als je de tekst liever in de vorm van een help-bestand wilt lezen, dan moet je met winzip het bestand vesticode.chm uit de file \vestics\vestics.zip op de Cd-rom halen.

De VestiCode documentatie is nog niet af, vandaar dat we het VestiCode stuk van Vestics nog even 'op slot' hebben gedaan om te voorkomen dat iedereen gaat experimenteren en de helpdesk met vragen wordt gebombardeerd. De bedoeling is dat binnenkort de documentatie af is en dat we in september met een cursus beginnen.

Als je op eigen houtje al aan de slag wilt met VestiCode, dan moet je na het installeren van Vestics in het Vestics.ini bestand de waarde VESTICODE=0 veranderen in VESTICODE=1. Veel plezier er mee.
Pierre
 
Berichten: 412
Geregistreerd op: di 02 okt 2001, 9:46
Woonplaats: Leerdam


Keer terug naar Suggesties en vragen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 gasten

cron