Opties en vestics

Moderator: Perry

Opties en vestics

Berichtdoor Aernout » do 18 okt 2001, 18:08

Pierre,

Is het mogelijk om in Vestics met optieseries te werken a la option vue en de beste strategie uit te laten rekenen. En als ik toch bezig ben ook nog eventjes op die strategie te backtesten?

Groeten, Aernout
Aernout
 
Berichten: 36
Geregistreerd op: do 18 okt 2001, 18:05
Woonplaats: Beverwijk

Opties en vestics

Berichtdoor Pierre » do 18 okt 2001, 23:32

Hoi Aernout,

Op dit moment is de optie-functionaliteit van Vestics nog niet erg uitgebreidt. In grote lijnen kunnen we met opties hetzelfde als met aandelen. Dat is dus op het gebied van opties niet erg spectaculair.

V??r 1 januari a.s. denk ik ook niet dat we daar nog verandering in kunnen brengen. Het hele optie-gebeuren staat wel op de planning, en zal dus ook wel een van de allereerste uitbreidingen van Vestics worden, maar dan moet je toch denken aan februari of zo. Tegen de tijd dat we dat project opstarten laten we via het forum wel effe weten wat we voor ogen hebben, zodat jullie er op kunnen schieten en we tot een soort 'optimale' functionaliteit komen.
Pierre
 
Berichten: 412
Geregistreerd op: di 02 okt 2001, 9:46
Woonplaats: Leerdam

Opties en vestics

Berichtdoor Marc » ma 05 nov 2001, 21:45

Pierre,

Ik neem aan dat ik onder opties eigenlijk derivaten mag verstaan. Ik hoop dat de uitbreiding alle derivaten zal behelzen. Ik handel zelf namelijk voornamelijk in opties en futures.

Ik begrijp wel dat er dan veel meer data verstuurd zal moeten worden en dat dat wat meer voorbereiding kost.
Marc
Marc
 
Berichten: 5
Geregistreerd op: ma 15 okt 2001, 19:06
Woonplaats: Boskoop

Opties en vestics

Berichtdoor Pierre » ma 05 nov 2001, 21:49

Hoi Marc,

We handelen zelf ook veel met Futures, dus dat komt wel goed :biggrin:
Pierre
 
Berichten: 412
Geregistreerd op: di 02 okt 2001, 9:46
Woonplaats: Leerdam


Keer terug naar Suggesties en vragen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten

cron