Moneymanagement

Moderator: Perry

Moneymanagement

Berichtdoor Hans » zo 14 okt 2001, 10:40

Pierre, allereerst proficiat met je "DROOM" we hebben ff moeten wachten maar dan heb je ook wat (zal de concurrent blij mee zijn !). Je vertelde in het verleden dat je ook meer met portefeuille beheer kon gaan doen, ik bedoel dan met name het programmeren ervan bv bij bepaalde omstandigheden met 20% van je kapitaal in de markt stappen en weer bij andere bv met 40 % van je kapitaal ?en bv een putt optie erbij om je portefeuille te beschermen ?etc etc. Ik begrijp dat dit er nog niet in zit maar dat het toch wel komt he !
Groeten Hans Blancke
Hans
 
Berichten: 2
Geregistreerd op: di 02 okt 2001, 19:37

Moneymanagement

Berichtdoor peter w » zo 14 okt 2001, 11:07

ik zou er aan willen toevoegen dat ik hoop dat er een rendement/risico (RRR) aan wordt toegevoegd met wat reken tools om het in de portefeuille te kunnen uitvoeren.
peter w
 
Berichten: 3
Geregistreerd op: zo 14 okt 2001, 11:01
Woonplaats: waddinxveen

Moneymanagement

Berichtdoor Pierre » ma 15 okt 2001, 18:59

Hallo Hans,

Sorry dat ik wat laat reageer. Ik had deze posting helemaal over het hoofd gezien.

Hoe dan ook... goed nieuws want alles wat je vraagt kan gewoon WEL in Vestics. Dus je betting size aanpassen ahv marktomstandigheden en/of het 'instrument' aanpassen (aandeel / optie / combinatie, enz) is geen probleem.

Wat de vervolgvraag van Peter betreft... ook hier een positief antwoord. Behalve de portfolio en het instrument kun je in Vestics ook de performance report zelf samenstellen naar je eigen criteria. Als ik er aan denk zal ik bij de uitlevering een voorbeeld doen met de RRR. Mocht ik het vergeten, dan krijg ik wel een seintje en dan komt het nog dezelfde dag.

Nu we toch aan het opscheppen zijn, wil ik ook nog effe melden dat je ook je eigen optimalisatie criteria kunt programmeren. Kun je dus optimaliseren/selecteren op basis van bijv. die RRR.
Pierre
 
Berichten: 412
Geregistreerd op: di 02 okt 2001, 9:46
Woonplaats: Leerdam


Keer terug naar Suggesties en vragen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten

cron