Vorige versie tabblad werkt niet - Kapotte grafiek blijft ka

Vragen en suggesties over grafieken

Moderator: Perry

Vorige versie tabblad werkt niet - Kapotte grafiek blijft ka

Berichtdoor Vestics gebruiker » za 23 nov 2002, 16:22

Als ik per ongeluk een grafiek kapot heb gemaakt, dan blijft de kapotte versie van de grafiek terugkomen als ik een vorige versie van het tabblad ophaal.

Een 'tabblad' is niets anders dan een schermindeling. Dus een kort lijstje waarin staat welke vensters er op het tabblad aanwezig zijn. Zo in de trand van... linksboven staat het koersvenster AEX en rechts daarnaast staat de daggrafiek van ASML. Dus als dat tabblad geopend wordt, dan worden die 2 vensters aangemaakt op de juiste positie.

Of er in de daggrafiek van ASML al dan niet een RSI of een EMA voorkomt, dat weet het tabblad niet. Het tabblad start alleen maar de daggrafiek van ASML, zoals u dat zelf eventueel ook kunt doen vanuit de rechter muisknop.

Als u een vorige versie van het tabblad terughaalt, dan kan het zijn dat op die vorige versie helemaal geen daggrafiek van ASML stond, of dat de daggrafiek van ASML op een andere plaats op het tabblad staat. Die dingen worden onthouden, niet welke indicatoren in de daggrafiek stonden.

Hoe krijg ik dan mijn goede grafiek weer terug?

Net zoals er van het tabblad vorige versies zijn, waarin de vorige schermindeling bewaard blijft, zijn er van de grafiek zelf ook vorige versies beschikbaar waarin onthouden wordt hoe de grafiek er uitgezien heeft. Dus als u per ongeluk wat indicatoren heeft weggegooid uit de grafiek, dan kunt u via de menukeuze Bestand >> Vorige versie binnen het grafiekvenster de vorige versie weer terughalen.
Vestics gebruiker
 
Berichten: 2
Geregistreerd op: za 23 nov 2002, 15:52

Keer terug naar Grafieken

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten

cron